راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره آندرئاس آنتونوپولوس، مدرس ارزهای دیجیتال چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / آندرئاس آنتونوپولوس از جمله طرفداران و مدافعان بیت‌کوین و همین‌طور مجری پادکست «Let’s talk bitcoin» است که در دانشگاه نیکوسیا، قبرس نیز برای دانشجویان ارشد دوره ارزهای دیجیتال تدریس می‌کند. آنتونوپولوس مدرکش را در زمینه علوم کامپیوتر و ارتباطات داده‌ها و سیستم‌های توزیع‌شده از دانشگاه لندن دریافت کرده است.

در سال 2012، او به بیت‌کوین علاقه پیدا کرد و شغلش را به خاطر انجام سخنرانی در کنفرانس‌های مختلف در مورد بیت‌کوین، رها کرد. در کنار این سخنرانی‌ها، آنتونوپولوس به استارت‌آپ‌های حوزه بیت‌کوین مشاوره و راهنمایی می‌داد و حتی مقالاتش را به‌صورت رایگان در اختیار همگان می‌گذاشت.

فعالیت‌های او در حوزه بیت‌کوین همچنان ادامه داشت و در سال 2014 کمپینی را برای دوریان ناکاموتو که در مقاله نیوزویک به‌عنوان خالق بیت‌کوین معرفی شده بود، راه‌اندازی کرد. در ادامه فعالیت‌هایش، آنتونوپولوس مقابل کمیته تجارت و بازرگانی و بانکداری مجلس سنای کانادا در خصوص چگونگی قانون‌گذاری بیت‌کوین در کانادا صحبت کرد و در سال 2016 هم اولین نسخه کتابش با عنوان «تسلط بر بیت‌کوین» را به‌صورت آنلاین و چاپی منتشر کرد.

در سال 2017 بیش از یکصد بیت‌کوین به‌صورت ناشناس و از جانب هزاران نفر از افرادی که کارهای آنتونوپولوس را دنبال می‌کردند، برای او ارسال شد. این اقدام پس از ارسال پست توئیتری توسط راجر ور، در مورد بررسی انتخابات سرمایه‌گذاری آنتونوپولوس صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.