راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانشگاه تربیت مدرس و شرکت سفیر آبی آرام به‌منظور بهبود عملکرد سازمانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مسئولان دانشگاه تربیت مدرس و شرکت سفیر آبی آرام طی نشستی به‌منظور همکاری‌های مشترک در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز تماس و بهبود عملکرد سازمانی به‌صورت اختصاصی و گروهی کارکنان و مدیران جهت تکامل ارتباطات سازمانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سفیر آبی آرام نسبت به ارائه خدمات آموزشی، مشاوره و مهندسی به سازمان‌ها در حوزه کسب‌وکار و ارتباط با مشتریان و طراحی و برگزاری کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای تخصصی در زمینه مدیریت بازاریابی و خدمات مشتریان و مرکز تماس در قالب دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با اعطاء گواهینامه صادره از دانشگاه تربیت مدرس، مربوط به هر دوره اقدام کرده است.

شرکت سفیر آبی آرام به‌عنوان اولین مرکز پاسخگویی مشاع خصوصی در ایران با ایجاد زیرساخت‌های حرفه‌ای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص فعالیت می‌کند.

همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفه‌ای، این شرکت را به قطب مطرح صنعت امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطاف‌پذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفه‌ای شرکت سفیر آبی آرام محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.