راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن سکه امکان پرداخت و استعلام جزئیات بدهی «قبض برق» را فراهم کرد

اپلیکیشن سکه در تازه‌ترین خدمت خود، علاوه بر امکان پرداخت «قبض برق» استعلام جزئیات و بدهی قبض برق را نیز فراهم کرده است.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن سکه

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، اپلیکیشن سکه در همراهی با طرح «قبض سبز» و با هدف حذف قبوض کاغذی و در راستای حفاظت از محیط زیست، خدمت استعلام و پرداخت قبض برق را به امکانات خود اضافه کرده است.

این سرویس به‌منظور کاهش و حذف تدریجی برگه‌های قبض برق راه‌اندازی شده است که استعلام، مشاهده و پرداخت قبض برق را از طریق اپلیکیشن سکه میسر می‌سازد. برای استفاده از این سرویس می‌توان پس از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن سکه به روش ذیل قبض برق خود را به سهولت و امنیت پرداخت کنید.

۱- ابتدا از منوی اصلی وارد منوی پرداخت قبض شده سپس گزینه برق را از میان گزینه‌های موجود انتخاب و شناسه قبض خود را وارد (شناسه قبض تنها برای مرتبه اول ضروری است) و در انتها گزینه استعلام را انتخاب کنید.

۲-  پس از مشاهده و تائید جزئیات قبض برق، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد و یا از لیست کارت‌ها یکی را انتخاب کنید.

۳- پس از ورود اطلاعات کارت بانکی و انجام تراکنش، رسید الکترونیک پرداخت قبض صادر خواهد شد.

گفتنی است اپلیکیشن سکه نیاز به خروج از خانه یا محل کار برای انجام امور بانکی و پرداختی را به حداقل ممکن رسانده است.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات اپلیکیشن سکه می‌توانند آن را وب‌سایت اصلی این اپلیکیشن و یا ماکت‌های معتبر و مورد تائید دانلود و نصب کنند.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن و باز کردن برنامه، ابتدا شماره همراه خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. سپس با واردکردن کد فعال‌سازی وارد صفحه نخست اپلیکیشن شوید. و به‌راحتی از «منوی پرداخت قبض» جهت استعلام جزئیات و بدهی قبض‌های خود، پرداخت آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.