راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رفاتک، جایزه طراحی شعب نوآور خود را به افراد ایده‌پرداز اهدا می‌کند

جایزه طراحی شعب نوآور رفاتک توسط مرکز نوآوری رفاتک به افرادی که در طراحی شعب نوین، ایده داشته باشد تعلق می‌گیرد. محورهای این جایزه معماری و دیزاین، فرایندها و ساختارهای نوین، فناوری‌های سخت و نرم، استراتژی و اهداف، نیروی انسانی و شبکه شعب هستند.

مرکز نوآوری رفاتک به‌عنوان بازوی اجرایی پیاده‌سازی نظام نوآوری درون بانک رفاه و با هدف بهینه‌سازی تجربه مشتری در سرویس‌های بانکی قصد دارد شعبه‌ای پیشرو و فلگ‌شیپ با جدیدترین و نوآورین‌ترین روش‌ها طراحی و پیاده‌سازی کند. از این رو این مرکز از تمام متقاضیانی که مایل به طراحی این شعبه در قالب متن، عکس، مقاله هستند، دعوت به مشارکت می‌کند.

در نهایت ضمن اهدای جایزه، از افراد برای بازطراحی دعوت به‌عمل می‌آید و آنها می‌توانند از طریق عقد قرارداد در طراحی یک شعبه فلگ‌شیپ در سطح ملی همکاری داشته باشند.

مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی 15 شهریورماه است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت، کانال تلگرام یا اینستاگرام مرکز نوآوری رفاتک طرح‌های خود را ارسال کنند.

مرکز نوآوری رفاتک در نظر دارد به بهترین طراحی‌ها به رسم یادبود دو عدد گوشی SAMSUNG GALAXY M20 هدیه دهد. اسامی نفرات برتر نیز اواخر شهریورماه اعلام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.