راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجهیز اتوبوس‌های درون شهری قم به سییستم پرداخت الکترونیک

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت ترافیکی در استان قم گفت: اجرای تئاتر ترافیکی با هماهنگی آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قم در 100 مدرسه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح آموزشی هر روز در یک مدرسه مسائل ترافیکی را به زبان تئاتر به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مسائل ترافیکی به شکل خصوصی به دانش‌آموزان آموزش داده شود آینده خوبی را در زمینه رعایت قوانین و مسائل ترافیکی در استان خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های شهری مجهز به سیستم پرداخت نقدی هستند گفت: در حال حاضر 13 باجه خرید کارت شارژ اتوبوس در استان قم فعال است و همشهریان می‌توانند برای خرید و شارژ کارت‌های الکترونیکی اقدام کنند.

معصومی یادآور شد: با توجه به ظرفیت ارائه خدمت در قالب خدمات الکترونیک و سهولت در پرداخت کرایه تمام اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز شده‌اند.

وی تصریح کرد: در خصوص تهیه و تأمین این کارت‌ها در استان قم محدودیتی وجود ندارد و همشهریان با خرید این کارت‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در وقت می‌توانند از آلودگی‌های تبادل پول نقد در چرخه خدماتی جلوگیری کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر خدمات شارژ کارت‌های پرداخت الکترونیک نیز توسط باجه‌های تعیین شده ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.