راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بلوغ فنی ایران کیش 200 هزار دستگاه کارتخوان را طی زمانی ‌کوتاه احیا کرد

حمیدرضا شریفیان، رئیس هیات مدیره ایران کیش با اشاره به حکم مدیرعاملی پیمان طبری، گفت: «ازجمله اقدامات خیلی خوبی که در دوره سرپرستی ایشان رخ داد، احیای دویست هزار دستگاه کارتخوان بود که وارد بازار می شود. این موضوع نشان‌دهنده بلوغ فنی ایران کیش است. این شرکت توانست در مدت کوتاهی برنامه نرم‌افزاری این دستگاه‌ها را به‌روزرسانی و بومی کند و این تعداد دستگاه بار دیگر به بازار بازگردانده خواهد شد.»

 به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، شریفیان توسعه فعالیت‌ها و ابزارهایی که روی اپلیکیشن پات قرار گرفته را یکی از مواردی دانست که نشان داد ایران کیش تا چه اندازه می‌تواند از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کند. به گفته او این مساله جزو موارد مورد انتظار بانک تجارت و هیات مدیره ایران کیش بود. همچنین رئیس هیات مدیره ایران کیش اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه پیدا کند و شاهد موفقیت‌های بیشتر پات باشیم.

شریفیان گفت: «با توجه به این چند ماه مجموعه بانک و هیات مدیره شرکت به این جمع‌بندی رسید که بهترین فردی که می‌تواند مسئولیت مدیرعاملی ایران کیش را داشته باشد آقای طبری است. علاوه بر موفقیت‌های این چندماهه، از زمانی که ایشان به عنوان سرپرست ایران کیش انتخاب شد همان روند با ثبات شرکت نیز ادامه پیدا کرد و در گزارش‌هایی که در سه‌ماهه اول برای بورس ارسال و برای کدال ثبت شد شرکت به بودجه مورد نظرش رسید و EPS مورد انتظار را هم محقق کرد.»

معاون بانک تجارت در این گفت‌وگو ادامه داد: «ایران کیش جزو شرکت‌های بسیار خوب مجموعه بانک تجارت است. این بانک به عنوان یک ابزار جدی ایران کیش را در کنار خود می‌بین.د فعالیت‌های این شرکت کمک جدی به بانک  می‌کند. مدیریت هزینه، ایجاد کانال‌های ‌درآمدی جدید، تولید محصولات نوین از جمله مواردی است که به طور جدی ایران کیش به دنبال آن است. همینطور بحث آموزش نیروی انسانی را نیز به طور جدی پیگیری می‌کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.