راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامسونگ، هفده اپلیکیشن کریپتو در کی‌استور بلاکچین خود ارائه می‌دهد

سامسونگ همیشه در رقابت با غول‌های تکنولوژی مانند اپل بوده است. پس از راه‌اندازی کیف پول اپل، به نظر می‌رسد سامسونگ نیز اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

سامسونگ به بازار اپلیکیشن آنلاین کی‌استور بلاکچین خود، چندین اپلیکیشن جدید اضافه می‌کند و بدین ترتیب مجموعه اپلیکیشن غیرمتمرکز بلاکچین خود را گسترش می‌دهد.

این شرکت در ماه مارس 2019، بازار غیرمتمرکز آنلاین خود، کی‌استور بلاکچین را راه‌اندازی کرد که امروزه این بازار از چهار اپلیکیشن به 17 اپلیکیشن گسترش یافته است.

چهار اپلیکیشن غیرمتمرکز اصلی این بازار عبارت‌اند از کیف پول رمزدار، بازی، اپلیکیشن شبکه اجتماعی و اپلیکیشن صدور صورت‌حساب در حالی که اکنون این اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، از محصولات اپلیکیشن شبکه اجتماعی «آنپان» گرفته تا اپلیکیشن سرگرمی «هانترز» را شامل می‌شود.

سامسونگ روزبه‌روز قدرتمندتر و موفق‌تر می‌شود. سامسونگ یکی از اولین شرکت‌های بزرگی است که با عرضه محصول گلکسی S10 خود محصولات کریپتواش را گسترش داد.

ببینید: چه خبر از سامسونگ گلکسی اس۱۰ و کیف پول کریپتواش؟

سامسونگ در گفت‌وگویی با کوین‌دسک می‌گوید: «گرچه شرکت‌های دیگر هنوز اقدامات زیادی در این زمینه انجام نداده‌اند، اما ما کیف‌پول بلاکچین را ساختیم و آن را راه‌اندازی کردیم.»

این غول تکنولوژی، ویژگی‌های کیف پول خود را افزایش می‌دهد تا برای رقابت در بازار آماده شود. با سیستم کیف پول سامسونگ، تنها می‌توان توکن‌ها و پروتکل‌های ERC-20 مبتنی بر اتریوم‌ را ذخیره کرد.

به گزارش کوین‌دسک، رقیب اصلی سامسونگ، اپل است که کیف پول خود را به‌تازگی راه‌اندازی کرد. در ماه ژوئن، اپل «کریپتوکیت» را برای آی‌اواس 13 راه‌اندازی کرد و نشان داد که پذیرش برای این غول فناوری در کوپرتینو به‌خوبی پیش رفته است.

ماه‌های گذشته، ال‌جی محصول کیف پول «تین‌کیو» خود را تجاری‌سازی کرد و بازارها معتقدند که پایه و اساس کیف پول و اکوسیستم کریپتو است. این برند تجاری می‌گوید که کیف پول تین‌کیو خدماتی از قبیل تراکنش‌ها، تسویه‌حساب و پول الکترونیکی ارائه می‌دهد.

هواوی رقیب دیگر سامسونگ است که البته تاکنون کیف پول کریپتوگرافیک را راه‌اندازی نکرده است. در ماه مه، هواوی در گفت‌وگویی با کوین‌دسک گفت: «ما هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی کیف کریپتوکارنسی روی گوشی هوشمند خود نداریم، زیرا دولت چین اجازه چنین کاری را نداده است.»

مسلما اقدامات سامسونگ، شروعی آهسته دارد. در گوگل‌پلی، کیف پول بلاکچین سامسونگ 30 بازدید داشته؛ درحالی‌که برخی از کیف پول‌های کریپتو هزاران بازدید داشته‌اند.

منبع: Coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.