راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سداد، حامی سومین دوره ICT Challenge دانشگاه شریف

سومین دوره مسابقات فین‌تک دانشگاه صنعتی شریف با هدف حل مسائل در حوزه فناوری‌های نوین مالی، 17 و 18 مردادماه سال جاری با حمایت پرداخت الکترونیک سداد در مقام یکی از حامیان اصلی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی است که با قوانین خاصی و به قصد شناسایی افراد توانمند جویای کار و واردن کردن آنها به بازار کار برگزار می‌شود.

ببینید: دانشگاه شریف، مردادماه میزبان سومین دوره رویداد ICT Challenge است

در هر کدام از رویدادهای ICT Challenge یک چالش خاص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود. برای انتخاب چالش مسابقه کمیته‌ای از مجموعه‌های فعال در حوزه مورد نظر تشکیل شده و با نظر این و تحت یک سری قوانین خاص چالش‌های مطرح شده تبدیل به یک یا چند مسئله قابل ارائه در مسابقات خواهد شد.

با توجه به چالش هدف، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت به‌منظور حل مسائل واقعی فین‌تکی، خلاقیت و نوآوری در فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک در برگزاری این مسابقات مشارکت می‌کند و هدف آن معرفی استارت‌آپ‌های برتر این حوزه به سرمایه‌گذاران است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1398 تلاش می‌کند با اتکا به توانمندی‌ خود، به بهبود فضای کسب‌وکار جوانان خلاق و ایده‌پرداز کمک کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.