راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرادیس البرز به عنوان حامی در رویداد ICT Challenge حضور دارد

فرادیس البرز مهمترين هدف خود از حضور در این رویداد را فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرده است.

سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موسوم به ICT Challenge، با رويكرد فناوري هاي مالي و بانكداري، هفدهم و هجدهم مردادماه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود و شرکت فرادیس البرز به عنوان حامی در این رویداد حضور دارد.

فرادیس البرز مهمترين هدف خود از حضور در این رویداد را فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه، به ویژه جذب نیروی ماهر و متخصص در اين حوزه اعلام كرده است. کسانی که می‌توانند راهکار‌هایی برای مسائل مربوط به فناوری اطلاعات، پرداخت و همچنين راه‌حل‌هايي در زمينه صنعت فناوري مالي و بانكداري ارائه بدهند در این رویداد، حضور دارند. از سوی دیگر از آنجایی که رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، قصد فراديس البرز این است که با توجه به این رقابت‌ها بتواند از توان و راه‌حل‌هاي پيشنهادي تيم‌ها بهره‌برداري كند.

این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است. در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد بدین صورت که تعدادی چالش واقعی در حوزه بانکی دریافت کرده و حدود ۸ ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. بر اساس تصمیم تیم داوری حدود ۱۰ الی ۱۵ تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. در این رویداد، منتور و داورهایی نیز از فرادیس البرز نيز حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.