راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با یاران کارت بانک سامان تخفیف ویژه بگیرید

طی توافقنامه همکاری مشترک بانک سامان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان، یاران کارت به عنوان خدمت جدید بانک سامان و با هدف ترویج فرهنگ خرید الکترونیکی عرضه شد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، با استفاده از یاران کارت و از طريق کارت ‌خوان‌های بانک سامان، خريدهای مشتريان فروشگاه­های زنجيره­ای ياران دريان از تخفيف­هایي ويژه برخوردار می­­شود. ياران کارت با طرحی ويژه در راستای معرفی برند ياران دريان، در مبالغ 300، 200، 100 و 50 هزار تومانی و به­صورت بی­نام طراحی شده و برای عرضه به عموم، دراختيار آن دسته از فروشگاه­های اين مجموعه که به کارت­خوان بانک سامان مجهز هستند قرار می­گيرد.

بر اساس این گزارش، طی توافق‌های انجام شده نسبت به تعداد کارت­های درخواستی فروشگاه­ها، تخفيفی بين 2 تا 5 درصد ازسوی بانک سامان برای هر کارت لحاظ می‌شود.

این گزارش حاکی است، تجهيز فروشگاه به دستگاه­های کارت­خوان بانک سامان، برخورداری از تسهيلات ويژه­ی پذيرندگان سامانی، برخورداری از جوايز قرعه­کشی­های ماهانه­ی ويژه­ی دارندگان کارت‌خ وان،بهره­مندی از مزايای حساب جاری 24 سامان، برخورداری از خدمات اطلاع­رسانی و تبليغاتی بانک سامان، امکان نصب دستگاه­های خودپرداز سامان در برخی فروشگاه­های منتخب از مزایای ياران کارت برای فروشندگان است.

لازم به ذکر است، استفاده از تخفيف­های ويژه­، برخورداری از تسهيلات مصرفی بانک سامان در قالب کارت اعتباری از مزايای این کارت برای مشتريان است.

گفتنی است،‌ مشتریان و فروشندگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمت جدید می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.