راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نوبیتکس در الکامپ 1398 از محصولات جدید خود رونمایی کرد / هم‌بنیانگذار نوبیتکس: به‌دنبال تعامل بیشتر با فین‌تک‌ها هستیم

نوبیتکس در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ از ورژن اندروید نرم‌افزار و سیستم احراز هویت جدید خود رونمایی کرد. علاوه‌بر آن این شرکت قرار است از درگاه ارزهای رمزنگاری‌شده خود نیز به‌زودی رونمایی کند.

به گفته سید محمدعلی آقامیر، هم‌بنیانگذار این شرکت، نوبیتکس حدود یک‌سال و نیم است که در حوزه مبادلات ارزهای رمزنگاری‌شده فعالیت می‌کند و در حال حاضر اولین شرکت دانش‌بنیان در این حوزه است که توانسته استانداردهای معاونت فناوری ریاست جمهوری را کسب کند.

آقامیر با بیان اینکه اولین سال است که در الکامپ حضور یافتند، گفت: «پیش از این بیشتر حضور ما در نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه مالی بوده که اکنون تمایل داشتیم تعاملات خود را با قشر عام‌تر در حوزه فناوری اطلاعات بیشتر کنیم. به‌همین دلیل در قالب پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه شرکت کردیم.»

او ادامه داد که فضای نمایشگاه شاید آنقدر جامعه هدف ما نبوده است، اما آشنایی‌هایی شکل گرفت که برای ما ارزشمند بود.

.

رونمایی از نسخه جدید همراه‌تریدر نوبیتکس

نوبیتکس در این نمایشگاه ورژن اندروید نرم‌افزار خود را رونمایی کرد که به گفته آقامیر این اپلیکیشن‌، اولین همراه‌تریدر در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده در ایران است. او توضیح داد: «ما سعی کردیم که استانداردهای جهانی در این نرم‌افزار رعایت شود و ظرفیت‌هایی که در این نرم‌افزار وجود دارد به آنچه که پلتفرم‌های پیشروی جهانی در این حوزه کار می‌کنند، نزدیک باشد.»

هم‌بنیانگذار نوبیتکس درباره ویژگی‌های این نرم‌افزار گفت: «در این نرم‌افزار قابلیت خواندن آدرس از طریق کد کیوآر را فراهم کردیم. همچنین دو مدل سفارش‌گذاری در همراه‌تریدر به نام‌های سفارش محدود و سفارش سریع وجود دارد. کاربران می‌توانند در این بستر در لحظه بر مبنای قیمت‌هایی که در بازار وجود دارد، خریدوفروش کنند و به‌صورت آنی درخواست برداشت دارایی‌های خود را ثبت نمایند. کلیه فرآیندها در نوبیتکس به‌صورت خودکار صورت می‌پذیرد. نسخه زبان فارسی این محصول در نمایشگاه الکامپ ارائه‌شده است.»

.

پروژه احراز هویت

آقامیر با اشاره به اینکه در بستر نوبیتکس هم توسعه داشته‌ایم، گفت: «در حال حاضر پروژه احراز هویت در داخل بستر برای تأیید هویت، تلفن همراه و حساب‌های بانکی به شکل تمام‌خودکار انجام می‌شود.»

ببینید: مدیرعامل نوبیتکس از این استارت‌آپ حوزه رمزارز می گوید

او در ادامه اضافه کرد: «همچنین در حوزه کارمزد برداشت ارزهای رمزنگاری‌شده تخفیف‌هایی در نمایشگاه برای کاربران ارائه دادیم. درواقع سیاست مجموعه به این سمت بود که برداشت دارایی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده و نگه‌داری در کیف پول‌های شخصی را تسهیل کنیم.»

.

ارائه درگاه ارزهای رمزنگاری‌شده

آقامیر در ادامه از برنامه‌های آینده خود در نوبیتکس خبر داد. او توضیح داد: «ما تمایل زیادی داریم که در حوزه فین‌تک با مجموعه‌هایی که در این حوزه فعال هستند، تعاملاتی شکل دهیم. این تعاملات می‌تواند در قالب تسهیل مراودات مالی با کسب‌وکارهای خارج از کشور، سرمایه‌گذار‌های داخلی و ماینرها شکل بگیرد.»

او از محصول دیگری که یک‌ماه آینده قرار است راه‌اندازی شود، گفت. آقامیر دراین‌باره توضیح داد: «درگاه ارزهای رمزنگاری‌شده محصولی است که با استانداردهای جهانی شکل‌گرفته است و تمایل داریم کسب‌وکارهایی که این پتانسیل را دارند که با کسب‌وکارهای خارجی در قالب ارزهای رمزنگاری‌شده، تسویه دلاری انجام دهند، تعامل و محصول خود را برای آن‌ها شخصی‌سازی کنیم.

این مساله کمک می‌کند که کسب‌وکارها در شرایط تحریم‌های فعلی رونق بگیرند. هرچند، در راستای سیاست‌های حاکمیت، قطعاً از ارائه خدمات به کسب‌وکارهای داخلی معذوریم و از این ابزار صرفاً برای تسهیل مراودات مالی با خارج از کشور استفاده خواهیم کرد. »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.