پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مركز ارتباط با مشتريان بانك ايران زمين، در راستاي ارائه خدمات نوين بانكي راه اندازي شده است. همچنين اين مركز آماده پاسخگويي به پرسشها و رفع مشكلات بانكي مشتريان گرامي مي باشد.
از اين پس مشتريان گرامي مي توانند از طريق شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ با اين مركز، تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم در رابطه با خدمات بانكي از قبيل: گشايش انواع سپرده ها، دريافت تسهيلات، خدمات نوين بانكي، خدمات بانكداري الكترونيك و اطلاعات شعب بانك ايران زمين را دريافت نمايند.
راه اندازي اين مركز براي مشتريان بانك ايران زمين اين امكان را فراهم مي سازد كه براي اطلاع از خدمات بانكي نيازي به مراجعه حضوري به شعب نداشته باشند.
منبع: بانک ایران زمین
برابر اساسنامه بانک ملی ریس شعب بانک ها هر سه سال باید تغییر کنند ریس بانک ایران زمین شعبه فسا چندین سال است تغییر نداشته
رفتار نامناسب رییس شعبه با ایثارگران
دروموقع وام فرم کسر سیستم پر می شود ولی متاسفانه کیر نمی شود از مشتری کسری می خورد
نظارت در شعبه ایران زمین شهرستان فسا نیست
ریس شعبه برتی برخی مشتریان اخر سال رسیدگی ورست می کند ولی ایثارگران نه
بررسی کنید باورتان شود
جانباز ۷۰درصد غلامرضا بردبار
برابر اساسنامه بانک ملی ریس شعب بانک ها هر سه سال باید تغییر کنند ریس بانک ایران زمین شعبه فسا چندین سال است تغییر نداشته
رفتار نامناسب رییس شعبه با ایثارگران
دروموقع وام فرم کسر سیستم پر می شود ولی متاسفانه کسر نمی شود از مشتری کسری می خورد
نظارت در شعبه ایران زمین شهرستان فسا نیست
ریس شعبه برتی برخی مشتریان اخر سال رسیدگی ورست می کند ولی ایثارگران نه
بررسی کنید باورتان شود
جانباز ۷۰درصد غلامرضا بردبار