راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طرح ساماندهی و مدیریت مجوزهای پیش فروش خودرو را ساماندهی می‌کند

در نشستی که چهارشنبه 26 تیرماه، پیرامون وظایف محوله به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای طرح ساماندهی و مدیریت مجوزهای پیش فروش خودرو برگزار شد، «سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو» معرفی و ارائه شد.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با حضور معاونت تسهیل تجاری و توسعه کاربردها، تمامی خودروسازهای داخلی و همچنین دفاتر تخصصی این حوزه از جمله دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار، دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه، دفتر امور خدمات بازرگانی و نماینده سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نشستی را پیرامون وظایف محوله به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای طرح ساماندهی و مدیریت مجوزهای پیش فروش خودرو برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در این نشست، «سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو» به تمامی حضار معرفی و ارائه شد. از مزایای این سامانه می‌توان به تسهیل و تسریع در درخواست سیستمی مجوز پیش فروش خودرو به انضمام مستندات مرتبط و دریافت سیستمی مجوزهای پیش فروش خودرو، ارائه آمار پیش فروش‌های انجام شده و امکان گزارش‌گیری‌های متنوع اشاره کرد.

پس از گفتگو و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات مطرح شده و توافق حاصله مقرر شد خودروسازها نمایندگان فنی خود در این حوزه را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی معرفی کنند. همچنین مقرر شد پس از برگزاری جلسات فنی و تبادل اطلاعات مورد نیاز، مرکز توسعه نسبت به آماده‌سازی وب‌سرویس‌های لازمه و سند راهنمای آن اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.