راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل فون‌ پی: بیشترین انعطاف و همکاری را با سازمان تاکسیرانی تهران و دیگر فعالان این حوزه داریم / فون‌ پی به حواشی توجه نمی‌کند

ابراهیم سوادی نژاد، مدیرعامل شرکت راهکارهای همراه سارینا در جشن نیم میلیون شدن کاربران فون پی با اشاره به اخبار و اتفاقات و حواشی اخیر گفت: «فون پی به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به این مسائل توجهی نمی‌کند و آنها را ناشی از عدم آگاهی و اطلاع دوستان از ملاحظات و شرایط حوزه پرداخت الکترونیک می‌داند.»

ابراهیم سوادی نژاد، مدیرعامل شرکت راهکارهای همراه سارینا در جشن نیم میلیون شدن کاربران فون پی گفت: «ما به عنوان اولین استارت‌آپ فعال در حوزه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی با استفاده از دانش فنی خود و همچنین آگاهی از درجه اهمیت و مزیت هم‌پذیرندگی برای شهروندان و رانندگان بیشترین انعطاف و همکاری را با سازمان تاکسیرانی تهران و دیگر فعالان این حوزه داریم.»

او با اشاره به معرفی شدن فون پی به عنوان برترین اپلیکیشن حوزه فین‌تک از دید داوران در جشنواره وب موبایل اظهار کرد: «هم اینک همه کاربران کیف پول‌های الکترونیکی و رابط‌های کاربری (اپلیکیشن‌های) مختلف از جمله روبیکا و پیام رسان‌های گپ، بله، بانکیت و همراه بانک‌های تجارت، سینا، مهر اقتصاد و مانند این‌ها می‌توانند رمزینه‌های (بارکدهای) فون پی را اسکن و کرایه خود را پرداخت کنند و به زودی این قابلیت به اپلیکیشن های آپ و همراه کارت بانک آینده نیز افزوده می‌شود.»

مدیرعامل فون پی در ادامه درباره طرح هم پذیرندگی و اهمیت آن گفت: «این طرح موجب کاهش آلودگی بصری ناشی از تعدد بارکدها در تاکسی‌ها می‌شود و همچنین پرداخت کرایه تاکسی با کیف پول‌های الکترونیک را برای شهروندان با هر کیف پول الکترونیک و یا اپلیکیشن پرداخت، آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.»

سوادی نژاد با اشاره به اینکه کاربران برای پرداخت در قالب هم پذیرندگی هیچ نیازی به نصب اپلیکیشن جدید ندارند افزود: «مزیت این طرح برای رانندگان تاکسی نیز این است که تسویه حساب را برای آنان آسان‌تر و شفاف‌تر می‌کند.»

مدیر عامل شرکت راهکارهای همراه سارینا گفت: « از ابتدای اجرایی شدن این طرح برای فرهنگ‌سازی بین شهروندان و رانندگان تلاش کردیم و معتقدیم، هم پذیرندگی زمینه رفتارهای غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقیِ احتمالی بعضی از فعالان این حوزه را از بین می‌برد.»

سوادی نژاد افزود: «بر اساس ابلاغیه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از این پس تنها یک بارکد در هر تاکسی خواهد بود و کاربران با هر اپلیکیشنی می توانند کرایه خود را پرداخت کنند.»

مدیر عامل فون پی با اشاره به اخبار و اتفاقات و حواشی اخیر گفت: «فون پی به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به این مسائل توجهی نمی‌کند و آنها را ناشی از عدم آگاهی و اطلاع دوستان از ملاحظات و شرایط حوزه پرداخت الکترونیک می‌داند.»

او تصریح کرد: «تلاش و تخصص همکاران و کارنامه و پیشینه این مجموعه در صنعت پرداخت کشور، ما را بی نیاز از داده‌سازی و ارایه گزارش‌های غیر واقعی می‌کند. هم اکنون 28 هزار پذیرنده از سامانه پرداخت فون پی به عنوان پرداخت آسان و دوستدار محیط زیست استفاده می‌کنند.»

او در پایان با اعلام اینکه، بیش از نیم میلیون کاربر فون پی افزون بر پرداخت کرایه تاکسی، خرید شارژ، نیکوکاری، کمک به سیل زدگان و … می‌توانند در خرید و استفاده از کافی شاپ‌ها، رستوران‌های راه چوبی، مجتمع دنیای نور، فروشگاه های زنجیره‌ای و اینترنتی و تاکسی‌های اینترنتی به سهولت و امنیت از کیف پول خود استفاده کنند تصریح کرد: «فون پی استوار و با تکیه بر توان و دانش فنی، برنامه های توسعه شبکه پذیرندگان خود را به پیش می‌برد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.