راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرامرزی به‌عنوان مدیرعامل فرابوم انتخاب شد / درباره صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت فرابوم بیشتر بدانید

با تصویب هیات ‌مدیره فرابوم، دکتر صادق فرامرزی به‌عنوان مدیرعامل شرکت فرابوم منصوب شد.

ماهنامه عصرتراکنش / شرکت فرابوم؛ کسب‌وکار نوآوری باز (فرابوم) که شرکت مشترک گروه توسن، گروه سداد و گروه بهسازان فرداست، با مأموریت ارائه سرویس‌های بانکداری باز و گسترش بانکداری دیجیتال تأسیس شد و از اوایل خرداد کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. این سه شرکت در بهمن‌ماه 1397 تفاهم‌نامه‌ای جهت تأسیس شرکت مشترک در حوزه بانکداری باز امضا کردند که فرابوم ثمره این تفاهم‌نامه است.

 صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت فرابوم
صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت فرابوم

با تصویب هیات ‌مدیره فرابوم، دکتر صادق فرامرزی به‌عنوان مدیرعامل شرکت فرابوم منصوب شد. فرامرزی پیش از این پنج سال سابقه موفق مدیریت عاملی شرکت ایران کیش، از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت کشور را دارد که این انتصاب نشان از عزم سه غول فناوری اطلاعات بانکی کشور (سداد، بهسازان و توسن) برای انجام کار جدی در حوزه بانکداری باز دارد.

او این شرکت را در وضعیتی نابسامان تحویل گرفت و امروز ایران کیش یکی از سه PSP برتر کشور است. صادق فرامرزی که چهار سال پیش سکان هدایت این شرکت را بر عهده داشت، ضمن افزایش ۳۰ برابری ارزش این شرکت از ۶۰ میلیارد به ۱۸۰۰ میلیارد، توانسته بود تعداد پذیرندگان این شرکت را نیز از ۲۰۰ هزار پذیرنده به یک میلیون پذیرنده برساند. باید منتظر ماند و دید که فرامرزی برای فرابوم چه برنامه‌هایی دارد و آیا می‌تواند تجربه موفق ایران کیش را مجدداً تکرار کند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.