راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صندوق فروشگاهی ایران‌کیش چه امکاناتی را در اختیار پذیرندگان قرار می‌دهد؟

هایپرپات یا صندوق فروشگاهی مدتی است که در اصناف کشور، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها و داروخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول یک مکمل پایانه‌های فروش است که سعی دارد در مدیریت هزینه کسب‌وکارها شیوه‌ای نوین ایجاد کند.

هایپرپات که امروزه با استقبال زیادی از سوی اصناف روبه‌رو شده، به‌عنوان ابزاری شناخته شده که پایانه‌های فروش را ارتقا بخشیده است.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، هایپرپات محصولی است که تحت عنوان اکوسیستم پات در ایران‌کیش به بازار ارائه شده است. ابزاری که در آن می‌توان به‌عنوان یک فروشنده، اطلاعات خرید، فروش و سایر هزینه‌ها را ثبت و محاسبه کرده و در پایان برای مشتریان امکان دریافت فاکتور به همراه جزئیات را فراهم کرد.

صندوق فروشگاهی را می‌توان به‌عنوان مکمل پایانه‌های فروش نیز دانست. این محصول که به صندوق فروشگاهی ایران‌کیش نیز معروف است، با قابلیت استفاده از بارکدخوان، کشوی پول و چاپگر صورتحساب سعی کرده شیوه‌ای نوین در مدیریت هزینه‌های یک کسب‌وکار ایجاد کند، شیوه‌ای مطابق با آنچه در دنیای امروز فراگیر شده است.

ببینید: باشگاه مشتریان بخشی از زنجیره تامین فروش ایران کیش می شود

سرعت کار، کاهش خطا، مدیریت مالی، استفاده بهینه از منابع از جمله مزایای هایپرپات است.مریم قدس گلشن، مدیر پروژه این محصول به مواردی از جمله، صرفه‌جویی در زمان، سرعت در پردازش محاسبات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ارائه انواع گزارش‌های مدیریتی اعم از مدیریت سفارشات و انبار، افزایش دقت و نظم در امور کاری، امکان شناسایی و کاهش درصد اشتباه اقلام خاص، کاهش درصد اشتباه به پایین‌ترین حد ممکن، حذف و ارائه فاکتور رسمی و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده نیز به عنوان قابلیت‌های این محصول اشاره می‌کند .

مدیر پروژه هایپرپات اضافه می‌کند: «ایران‌کیش این محصول را به‌طور رایگان به پذیرندگان منتخب که حائز شرایط هستند، واگذار می‌کند. این درحالی است که  پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از این محصول نیز بدون هزینه خواهد بود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.