راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سفیر آبی آرام گواهینامه مراکز ارتباط با مشتری ISO 18295 را دریافت کرد

شرکت سفیر آبی آرام اولین مرکز تماس در ایران است که پس از پیاده‌سازی الزامات استاندارد مراکز تماس با مشتری (Customer Contact Centers) موفق به اخذ گواهینامه ISO 18295 شد.

استانداردهای خدمات یک عنصر مهم در برتری مدیریت خدمات هستند، این استانداردها به روشن کردن انتظارات مشتریان و کارکنان کمک کرده، مدیریت عملکرد را فعال، و مشتری و رضایت مشتری را پشتیبانی می‌کنند.

در این راستا شرکت سفیر آبی آرام به عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات برون‌سپاری مرکز ارتباط در ایران، در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان، کارفرمایان، کارکنان مرکز تماس و همچنین به منظور  بهبود دقت و کارایی خدمات خود و در نتیجه افزایش سطح مطلوبیت تجربه مشتری، پروژه پیاده‌سازی الزامات و فرهنگ‌سازی استاندارد مرکز ارتباط با مشتری بر مبنای ISO 18295 را به همت مدیران، سرپرستان و کارشناسان شرکت سفیر آبی آرام در سال 1396 آغاز کرد.

استاندارد ISO 18295 استاندارد پراهمیت فراگیر جهانی است که به طور مشخص به موضوع مرکز تماس می‌پردازد و در دو بخش الزامات مرکز تماس و الزامات مشتری انتشار یافته است. دامنه این سیستم به جهت پیاده‌سازی، کلیه خدمات مرکز ارتباط سفیر آبی آرام را در تمامی پروژه‌ها در برمی‌گیرد.

برای اخذ گواهینامه ISO 18295، مدیریت مراکز ارتباط با مشتری بر اساس این استاندارد بین المللی مورد ممیزی قرار گرفته و انطباق آن بررسی می‌شود که این امر در بهمن‌ماه 1397 انجام و شرکت سفیر آبی آرام به عنوان اولین مرکز ارتباط در ایران، گواهینامه مراکز ارتباط با مشتری (ISO 18295) را دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.