راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم قرعه‌کشی اپلیکیشن پاس برگزار شد / تنفیذ دو حکم در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

مراسم قرعه کشی اپلیکیشن پاس، جدیدترین محصول شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد. همچنین در این مراسم احکام غلامرضا ناهید، معاونت عملیات پرداخت الکترونیک سپهر و حمیدرضا نیک نژاد، سرپرست مدیریت روابط عمومی این شرکت توسط بابک رهنماپور تنفیذ شد.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در زمینه دستگاه کارت‌خوان، سامانه پرداخت موبایلی USSD، درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات نوین پرداخت است.

بابک رهنماپور، اردیبهشت‌ماه امسال در مراسم رونمایی از اپلیکیشن پاس گفته بود: «پاس نرم‌افزار منحصربه‌فردی است که طی ماه‌های آینده جایگاه ویژه‌ای را با برنامه‌های دیگری که در شرکت داریم، بین محصولات مشابه در بازار پیدا خواهد کرد. یک محصول کارا که گروهی پر از شوق و انگیزه آن را رشد و توسعه دادند. یادمان باشد تنها ایده اولیه منجر به تولید محصول کارا و موفق نمی‌شود بلکه یک محصول موفق حاصل تلاش گروهی است که با عشق آن را رشد، پردازش و در بازار توسعه بدهند.»

در مراسم قرعه‌کشی اپلیکیشن پاس یک دستگاه گوشی تلفن همراه به قید قرعه به یکی از کسانی که این اپلیکیشن را نصب کرده بودند، تعلق گرفت. مبنای قرعه‌کشی اینگونه بوده که هرپنجاه امتیاز یک شانس قرعه‌کشی محسوب شده و افراد با امتیاز بیشتر شانس بیشتری را برای برنده شدن داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.