راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

باشگاه مشتریان بخشی از زنجیره تامین فروش ایران کیش می شود

باشگاه مشتریان ایران کیش قرار نیست صرفا به محلی برای برگزاری چند جایزه و یا رویداد برای برقراری ارتباط با مشتریانش تبدیل شود. مجتبی کشاورز، مشاور سرپرست ایران کیش در حوزه توسعه بازار با بیان این مطلب گفت: «باشگاه مشتریان قراراست بخشی از زنجیره تأمین فروش ایران کیش شود، ارزش‌افزوده‌ برای مشتریان این شرکت ایجاد و خدمات و سرویس‌های جدید ارائه کند.»

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، مجتبی کشاورز با بیان اینکه باشگاه مشتریان باید یک پلتفرم و زنجیره تأمین بزرگ شود، گفت: « در ایران باشگاه‌های مشتریان بیشتر به محلی برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان تبدیل شده است. در سیستم‌های ایرانی، همین که یک باشگاه تبدیل به پایگاه داده مناسبی از مخاطبان می‌شود تصور آن است که باشگاه مشتریان ایده‌آل شکل گرفته اما در بازار امروز باشگاه مشتریان یک بخش اصلی از زنجیره تأمین فروش است.»

کشاورز گفت: «برای آنکه به یک باشگاه مشتریان مطلوب، استاندارد و کارا برسیم و این کار بتواند ارزش‌افزوده برای شرکت و هم برای مشتری داشته باشد، فعالیت‌هایی را به همراه سرویس‌های جدید در نظر گرفته‌ایم.»

او تاکید کرد: «قرار نیست صرفا با مشتریان فعلی ایران کیش کار کنیم، بلکه تلاشمان آن است تا به یک پلتفرم بزرگتری در این زمینه برسیم و مشتری‌های خود را در باشگاه مشتریان توسعه دهیم.»

به گفته کشاورز، اگر برنامه‌ها درست پیش رود، ایران کیش در آینده‌ خیلی نزدیک به یکی از بزرگترین و استانداردترین باشگاه مشتریان کشور خواهد رسید.

او با بیان اینکه دیگر قرار نیست در باشگاه مشتریان به صورت مقطعی با مشتری روبه‌رو باشیم، گفت: «می‌خواهیم بر پایه سرویس‌هایی که ارائه می‌دهیم یک گفتمان و تعامل دوسویه به وجود بیاوریم، به‌گونه‌‌ای که مشتری دائما با باشگاه در ارتباط  و باشگاه محلی برای تأمین نیازهای روزمره مشتری در ۲۴ ساعت شبانه‌روز باشد.»

او تاکید کرد: «اگرچه هنوز هم در باشگاه مشتریان طرح‌های تشویقی و یا تخفیفی وجود خواهد داشت؛ اما مطمئنا محدود به این نیستیم و مشتری در هر زمان که بخواهد از باشگاه ایران کیش استفاده کند به ارزش‌افزوده موردنظرمی رسد و سعی بر آن داریم تا سرحد بضاعت نیاز مشتری را تأمین کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.