راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسل جدید پات / درباره پیمان منعم طبری سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / ایام پایانی سال 1397 بود که خبر رسید صادق فرامرزی از سمت خود به‌عنوان مدیرعامل کارت اعتباری ایران‌کیش استعفا داده است. همان روز پیمان طبری به‌عنوان سرپرست مدیریت عامل این شرکت پرداختی معرفی شد. البته پیمان طبری در میان فعالان صنعت چندان نیازی به معرفی نداشت. نام او که چند سال اخیر معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش بود، همواره با خدمات و محصولات جدید فناورانه این شرکت گره خورده بود.

تقریبا دو ماه بعد از انتصاب طبری به‌عنوان سرپرست مدیریت عامل اولین نشست خبری شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در سال 1398 برگزار شد. طبری در این نشست خبری در مورد تصمیمات و دستاوردهاي ایران‌کیش صحبت کرد. طبری معتقد است مزيت رقابتي ايران‌كيش پرسنل جوان و باتجربه و داراي انديشه‌هاي نو، بخش سخت‌افزاري و نرم‌افزاري و فني قوي، تنوع در محصول و سرعت در ارائه خدمت و همچنين مشتريان وفادار آن است.

یمان منعم طبری سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش
یمان منعم طبری سرپرست شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش

طبق گزارش‌های ماهانه شاپرک، ایران‌کیش در برخی از شاخص‌ها همچون سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش‌ها جزء سه پی‌اس‌پی برتر کشور است. طبری امیدوار است ضمن حفظ این رتبه‌ها، بتوانند سهم بیشتری از بازار را در سایر شاخص‌ها به دست آورند.

سرپرست مدیریت عامل ایران‌کیش می‌گوید: «سال 1398 براي همه كسب‌وكارها و همچنين فعالان صنعت پرداخت سال سختي است. با توجه به افزایش قیمت دلار همه پی‌اس‌پی‌ها در تلاش هستند تا به غیر از کارت‌خوان‌ها بقیه سرویس‌های خود را تقویت کنند تا سهم بیشتری از بازار داشته باشند.»

ایران‌کیش امسال می‌خواهد به سوي امکانات و خدمات جدید قدم بردارد. همان‌طور که طبری می‌گوید: «با رویکرد تکنولوژی جدید نگاهی ویژه‌ای به کسب‌وکارهای نوین خواهیم داشت و در این راستا خدمات ویژه و خاصی را بر مبنای تکنولوژی‌های جدید ارائه خواهیم داد.»

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که ایران‌کیش روی آن تمرکز دارد، اپلیکیشن پات است. از ویژگی‌های نسخه جدید پات می‌توان به طرح سمپاتی، امکان پرداخت عوارض آزادراهی، امکان دریافت گزارش اعتباری، امکان پرداخت قبوض اپراتور تله کیش، امکان خرید شارژ و بسته اینترنت اپراتور مجازی شاتل، امکان پرداخت فطریه عام در روز عید فطر و امکان تولید کد QR برای پذیرندگان فاقد پایانه فیزیکی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.