راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشکلات رول باعث استقبال از هم‌پات شده است

باتوجه به اینکه مشکل کاغذ و رول در سال 1398 جدی‌تر می‌شود، انتظار این است تا استقبال از دستگاه هم‌پات (MPOS) ایران‌کیش افزایش یابد. قابلیت الکترونیکی بودن رسیدهای MPOS – در این زمینه یک مزیت محسوب می‌شود.

مدیر پروژه هم‌پات با بیان این مطلب افزود: «یکی از شاخصه‌های اصلی MPOS که در سال 1398 تمرکز بیشتری روی آن شده، بحث پرداخت درون‌برنامه‌ای این محصول است.»

ببینید: چگونگی دریافت کارتخوان موبایلی ایران کیش

محمد رضا حیدری معین اظهار کرد: «در سال 1398 این محصول به‌‎طور ویژه در شرکت‌هایی که خدمات در محل ارائه می‌کنند متمرکز می‌شود.»

او گفت: «در سال 1397 در بخش فروش از طریق سایت ایران‌کیش، قراردادهای بانکی که در این زمینه بسته شد و عقد قرارداد با شرکت‌هایی مثل شرکت ملی پست که در این حوزه کار می‌کردند، استقبال مناسبی از این محصول صورت گرفت.»

گفتنی است هم‌پات MPOS (ایران‌کیش) نسخه جدید کارت‌خوان فروشگاهی است که از طریق اتصال به موبایل یا تبلت و غیره امکان انجام تراکنش بانکی به وسیله آن ایجاد می‌شود. این دستگاه با هدف ایجاد راهکارهای جامع و ترکیبی در صنایع متنوع متناسب با نیاز سطوح مختلف هر کسب‌وکار تولید شده است.

ببینید: در گفت‌وگو با کسب‌وکارهای داخلی مطرح شد: استقبال بازار ایران از کارت‌خوان‌های موبایلی چگونه بوده است؟

از جمله فواید آن می‌توان به جلوگیری از سرقت پین‌کد (جلوگیری از پژواک رمز)، عدم نیاز به پرداخت نقدی برای مقادیر کوچک، کنترل تراکنش‌های حضوری و کاهش مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز اشاره کرد.

کاهش هزینه آموزش کاربران به سبب فراگیری در به‌کارگیری تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند، کاهش هزینه‌های مربوط به رسید تراکنش با حذف رسید کاغذی، افزایش سرعت انجام تراکنش با استفاده از بستر دیتای سیم‌کارت، مالکیت قطعی در پی پرداخت مبلغ دستگاه به شرکت، کارایی بالاتر و پویایی به سبب سیاربودن دستگاه امکان ارسال رسید توسط پیامک، شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل، قابلیت اتصال به سیستم‌های عامل اندروید و IOS، مجهز بودن به فناوری‌های NFC برای پرداخت‌های سریع و خرد، قابلیت توسعه آسان و کم‌هزینه بر اساس نیاز مشتری و ارائه راهکارهای ارزش افزوده در حوزه پرداخت الکترونیک از جمله مزایا و قابلیت‌های هم‌پات ایران‌کیش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.