راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت کارتخوان موبایلی ایران کیش

«هم‌پات»، دستگاه کارتخوان موبایلی است که با استفاده از یک دستگاه کارتخوان با قابلیت خواندن کارت‌های شتابی از طریق تکنولوژی‌های ارتباط بی‌سیم تلفن همراه، این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد که به‌راحتی تلفن هوشمند خود را صرفاً با استفاده از یک سخت‌افزار جانبی، تبدیل به یک دستگاه پذیرش کارت کنند.

با توجه به ماهیت این محصول و وابستگی آن به موبایل و امکانات و مزایایی که موبایل برای کاربر دارد، مالکیت دستگاه برای شخص پذیرنده است. از سایر مزایای دستگاه «هم‌پات» ایران کیش می‌توان به سایز جیبی و قابل‌حمل بودن و همچنین قابلیت و انعطاف در ارائه راهکارهای ارزش‌افزوده اشاره کرد. در ادامه نگاهی به چگونگی دریافت کارتخوان‌های موبایلی شرکت کارت اعتباری ایران کیش خواهیم داشت.

 

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی ایران کیش (هم‌پات)

متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش به آدرس www.irankish-co.ir/Home/Register یا اسکن بارکد سه‌بعدی زیر اقدام به ثبت‌نام و ثبت سفارش خود کنند.

برای آن دسته از متقاضیان که خواستار دستگاه هم‌پات با تیراژ بالا یا تمایل به همکاری با شرکت در حوزه‌هایی مانند ارزش‌افزوده، اعطای نمایندگی فروش و … هستند؛ با دفتر مدیریت پروژه هم‌پات به ایمیل m.heydarimoein@kiccc.com مکاتبه کنند.

 

مدارک موردنیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی ایران کیش (هم‌پات)

  • کپی کارت ملی یا شناسنامه
  • جواز کسب (پروانه فعالیت) یا اجاره‌نامه یا سند مالکیت یا تکمیل فرم استشهاد برای کسانی که فاقد جواز هستند

 

شرایط دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی ایران کیش (هم‌پات)

متقاضیان می‌توانند به دو روش فروش نقدی و فروش شرایطی نسبت به دریافت دستگاه کارتخوان موبایلی ایران کیش (هم‌پات) اقدام کنند.

1. فروش نقدی

در این روش متقاضی با ثبت‌نام در سایت شرکت و پرداخت 380 هزار تومان علاوه بر دریافت خدمات پرداخت الکترونیکی مالک دائم یک عدد دستگاه هم پات خواهد شد.

2. فروش شرایطی

در این روش متقاضی مبلغ 480 هزار تومان به‌عنوان ودیعه نزد شرکت ایران کیش قرار می‌دهد که مشتری صاحب دائمی دستگاه خواهد شد و در مدت یک سال از زمان انعقاد قرارداد، فرصت دارد تا نسبت به انجام حداقل 3.700 تراکنش خرید موفق بالای مبلغ 15 هزار تومان اقدام کند، پس از محقق شدن شرط تراکنش اعلامی کل مبلغ به ایشان عودت داده خواهد شد (درواقع دستگاه به‌صورت رایگان در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت).

درصورتی‌که پس از پایان یک سال اول، متقاضی موفق به انجام تراکنش مقرر نشود از مبلغ پرداخت شده توسط متقاضی مبلغ 100 هزار تومان به‌حساب او بازگشت داده خواهد شد و مبلغ 380 هزار تومان به‌عنوان قیمت دریافت دستگاه از او کسر می‌شود.

 

درصورتی‌که مشتری زودتر از موعد مقرر (یک سال) موفق به انجام 3.700 تراکنش خرید موفق بالای مبلغ 15 هزار تومان شود، می‌تواند نسبت به دریافت مبلغ ودیعه نزد شرکت (480 هزار تومان) اقدام کند.

 

خدمات پشتیبانی دستگاه کارتخوان موبایلی ایران کیش

  • تحویل و نصب دستگاه در محل پذیرنده
  • ارائه بسته آموزشی و نرم‌افزار موبایلی هم پات
  • گارانتی دستگاه به مدت یک سال از زمان تحویل دستگاه
  • ارائه خدمات پشتیبانی دوره‌ای و موردی در محل پذیرنده به‌صورت رایگان در زمان گارانتی
  • تعمیر و تعویض دستگاه در صورت خرابی و معیوبی دستگاه
8 دیدگاه
  1. احمد می‌گوید

    شما چرا اینجا تیتر می زنید (در این روش متقاضی با ثبت‌نام در سایت شرکت و پرداخت ۳۸۰ هزار تومان علاوه بر دریافت خدمات پرداخت الکترونیکی مالک دائم یک عدد دستگاه هم پات خواهد شد.) بعد زمان پرداخت 645 تومان باید پرداخت کنیم؟

  2. کامران می‌گوید

    سلام خانم حاجی. بیخشید سیار هم میشه_؟/

  3. Hassan می‌گوید

    سلام
    بنده یک عدد پز جیبی خریدم سال گذشته و الان۵ماهه غیرفعاله و نماینده تون توی خراسان رضوی.تربت حیدریه اصلا رسیدگی نمیکنه…بنده باید چیکارکنم

    1. ناشناس می‌گوید

      این افتخار نصیب ماهم شده دوست عزیز بعد چهار روز از اولین تراکنش غیر فعال شد هرکی هم پیگیری میکنیم میگن نمیدونیم دلیلش چیه

  4. علی می‌گوید

    قیمت رو متفاوت زدین این کار درست نیست برای کاسبی ،زشته

  5. اکبر وظیفه خواه می‌گوید

    سلام من یک ماهه کارت خوان موبایلی خریده ام اما هنوز بدستم نرسیده است از کجا باید پیگیری کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.