راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی برگزار می‌شود

استادان و کارشناسان روابط‌عمومی برای نقش‌آفرینی بیشتر این حرفه و هنر در افزایش تولیدات ملی و ترغیب آحاد جامعه به مصرف کالاهای داخلی، چاره‌اندیشی می‌کنند.

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی گفت: بیستم شهریورماه، استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در هتل المپیک تهران و در قالب کنفرانسی علمی و کاربردی، دورهم جمع می‌شوند تا ضمن بررسی چالش‌های موجود بر سر راه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها در واحدهای صنعتی، راه‌کارهای نقش‌آفرینی مؤثرتر این هنر و فن را در افزایش کمی و کیفی تولیدات ملی و ترغیب آحاد جامعه به مصرف کالاهای داخلی، بررسی و چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه اگر نتایج یک کنفرانس، کاربردی نباشد بی‌فایده خواهد بود افزود: تولید ادبیات جدید علمی، جلب توجه تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و مدیران کشور در سطوح و رده‌های مختلف به روابط‌عمومی و راه‌حل‌هایی که ارائه می‌دهد، حساس کردن رسانه‌ها، مردم و مخاطبان خاص به توانمندی‌های روابط‌عمومی‌ها، ترغیب و تشویق استعدادهای جوان به فعالیت‌های بیشتر و ارائه توانمندی‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های خود در حوزه روابط‌عمومی و تخصصی و حرفه‌ای‌تر شدن روابط‌عمومی‌ها، حداقل انتظار از برگزاری این کنفرانس است.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه این کنفرانس به دور از شعارزدگی‌های معمول به موضوع و شعار سال توجه کرده است ادامه داد: شکل‌گیری دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنفرانس‌ها و تولیدات علمی در قالب کتاب، جزوات، نشریات و سایت‌های اطلاع رسانی، مؤید آنست که می‌خواهیم با برنامه و چشم‌انداز مشخص، حرکت کنیم.

این مدرس دانشگاه در ادامه افزود: بنده هم، معتقدم روابط‌عمومی‌ها قادر به نقش‌آفرینی مؤثرتر در حل بسیاری از معضلات و مسائل کشور هستند و البته این به معنای نفی کاستی‌های موجود در نزد مدیران و کارشناسان و حتی اساتید این حوزه نیست.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی با تشکر از همه شرکت‌ها و سازمان‌های صنعتی، خدماتی و رسانه‌های که در برگزاری این کنفرانس مشارکت دارند افزود: در کنفرانس فردا و با هدف تقدیر از مدیران ارشدی که قدر روابط‌عمومی را دانسته و به کار روابط‌عمومی در سازمانشان اهتمام دارند برای نخستین بار جایزه‌ای با عنوان مدال زرین روابط‌عمومی به یکی از مدیران محترم تقدیم خواهد شد.

کاظمی دینان از افتتاح این کنفرانس با پیام پروفسور یحیی کمالی‌پور، رئیس انجمن جهانی ارتباطات خبر داد و گفت: 12 سخنرانی و ارائه مقاله، حول موضوعات اصلی نظیر «نقش روابط‌عمومی‌ در ارتقای کمی و کیفی تولید ملی»، « روابط‌عمومی و نقش آن در بازارسازی تولیدات داخلی»، « روابط‌عمومی، صنعت و فرهنگ‌سازی مصرف تولیدات داخلی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تعاملات حرفه‌ای با رسانه‌های عمومی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات» و «روابط‌عمومی، صنعت و نظام دریافت و پرداخت» توسط استادان و سخنرانان ارائه خواهد شد.

وی از پروفسور باقر ساروخانی، پروفسور حسام‌الدین بیان، دکتر ولی‌الله سیف، دکتر هادی غنیمی‌فرد، دکتر احمد روستا، دکتر داود زارعیان، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر محمدرضا رسولی، دکتر افسانه مظفری و امیر لعلی به عنوان ارائه کنندگان مقالات نام برد.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی اعلام کرد پس از کنفرانس تمامی نتایج آن در اختیار سازمان‌های صنعتی درخواست کننده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس در سایت www.i-pr.ir موجود است.

دیدگاه‌ها بسته شده است.