راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایجاد زمینه برای رشد نوآوری در یک سازمان ۹۰ساله / درباره مسعود خاتونی عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / کمتر کسی از بانک ملی ایران انتظار دارد که در زمینه نوآوری و استفاده از فناوری پیشرو باشد. عادت کرده‌ایم که بانک‌های بزرگ و دولتی را تنبل بدانیم که با بی‌حوصلگی به سمت استفاده از ابزارها می‌روند. منتها چند سالی می‌شود که بانک ملی خلاف انتظارها عمل کرده و در بین بانک‌های ایرانی اگر پیشروترین نباشد، یکی از پیشروترین‌ها در استفاده از فناوری است.

این روزها در کنار نام بانک ملی واژه‌هایی مانند بام، بله، شصت و فینوداد خبر از فعالیت‌های نوآورانه‌اي می‌دهد که در دل یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های ایرانی در حال انجام است. چند ماه پیش هم که با رویداد ملی‌شو تلاش کردند در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران خودی نشان دهند. یکی از نام‌هایی که پشت این رویکرد بانک ملی قرار دارد، مسعود خاتونی است.

مسعود خاتونی عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران
مسعود خاتونی عضو هیات‌ مدیره بانک ملی ایران

خردادماه 1396 بود که «با تصویب مجمع عمومی بانک‌ها طی صدور حکمی از سوی دکتر طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی؛ مسعود خاتونی به‌عنوان عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران منصوب شد». او هم مانند مدیرعامل فعلی بانک ملی؛ محمدرضا حسین‌زاده سال‌ها تجربه فعالیت در بانک ملی داشته است. خاتونی در سال‌های گذشته با آرامش تلاش کرده زمینه همکاری نیروهای نخبه و تازه‌نفس را با سازمانی ۹۰ساله فراهم کند. فعالیت‌هایی که امروز در بانک ملی انجام می‌شود نشان می‌دهد که حتی در سازمان‌هایی با میراث برند سنگین مانند بانک ملی هم می‌توان کارهای نوآورانه انجام داد؛ البته همیشه نیاز به مدیرانی است که ارزش نوآوری را درک می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.