راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه خرید بلیت قطار از طریق اپلیکیشن سکه

برای خرید بلیت‌های مسافرتی، راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما را به صورت آنلاین تهیه کنید، استفاده از اپلیکیشن سکه متعلق به شرکت به پرداخت ملت است. در ادامه راهنمای خرید بلیت قطار از طریق اپلیکیشن سکه آورده شده است.

برای دانلود اپلیکیشن سکه می‌توانید از طریق مارکت‌های کافه بازار، مایکت، گوگل‌پلی و سیب اپ اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن سکه

.

راهنمای خرید بلیت قطار از طریق اپلیکیشن سکه

۱- در منوی اپلیکیشن سکه گزینه «بلیت قطار» را انتخاب کنید.

 

۲- در اولین گام نوع سفر خود را (رفت یا رفت و برگشت) در تب بالای صفحه مشخص کنید. سپس اطلاعات ستون‌ها را تکمیل و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید. همچنین در صورت نیاز به کوپه دربست، می‌توانید تیک این گزینه را فعال کنید.

 

۳- در این قسمت ساعت حرکت و نوع قطار مورد نظر خود را (رفت یا رفت‌وبرگشت) با مقایسه قیمت و مشخصات قطارها از لیست اعلامی انتخاب کنید. در منوی بالای صفحه می‌توانید از طریق فلش‌های سمت چپ و راست روز سفر را تغییر دهید. در این صورت فهرست قطارها به‌صورت خودکار بروز می‌شود.

 

با انتخاب گزینه فیلتر در پایین صفحه قطارها به ترتیب بر اساس کوپه درخواستی و ظرفیت موجود نمایش داده می‌شود. همچنین اگر قصد مرتب کردن قطارها بر اساس زمان حرکت را دارید گزینه «مرتب‌سازی» را انتخاب کنید.

۴- بعد از بررسی اطلاعات سفر، گزینه «افزودن مسافر» را لمس کنید.

 

۵- سپس کد ملی و تاریخ تولد مسافر را وارد و گزینه «استعلام» را انتخاب کنید. بعد از این مرحله دو ستون نام و نام خانوادگی به این صفحه اضافه می‌شود؛ بعد از تکمیل اطلاعات روی گزینه «افزودن مسافر» کلیک کنید.

۶- در صفحه جدید نام مسافر و اطلاعات مربوط به سفر را بررسی و سپس گزینه «تأیید و پرداخت» را انتخاب کنید. با لمس نام مسافر می‌توانید آن را از لیست نمایش داده شده حذف کنید.

۷- بعد از پرداخت با کلیک کردن روی گزینه «مشاهده بلیت» می‌توانید فایل pdf بلیت را ذخیره و از آن پرینت بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.