به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی ،فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی  از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و با کسب رتبه نخست کشوری در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده پرداخت مشغول به فعالیت است، این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد.

.

سال تاسیس: ۱۳۸۴

مدیر عامل: محمدعلی ترابیان

تعداد کارکنان:

حوزه فعالیت: خدمات پرداخت الکترونیک (PSP)

این شرکت با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا، به‌عنوان یک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونیکی به‌صورت تخصصی در زمینه‌های ذیل فعالیت می‌کند:

  • ارائه خدمات پرداخت  از طریق پایانه‌های فروشگاهی
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه اینترنت
  • ارائه خدمات از طریق  موبایل پوز (mPOS)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری #۷۴۱* (USSD)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی و محاوره‌ای (IVR)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه کیوسک  (Kiosk)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت (کارت سوخت هوشمند و کیوسک)

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

  • خانم مهنایی
  • آقای شاهنده
  • آقای گیتی
  • آقای چگینی
  • آقای رستم شاه گشتاسبی
  • آقای محمدعلی ترابیان

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت به پرداخت ملت: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • دستگاه کارت‌خوان (POS)
  • پایانه اختصاصی صنوف
  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  • سکه (سامانه کیف همراه)
  • پایانه پرداخت بهای سوخت
  • کیوسک (پایانه غیر نقدی)
  • سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)
  • رمز کارگشا (#۷۴۱*)
  • پایانه‌های خودپرداز
  • دستگاه خوددریافت
  • دستگاه VTM

.

محصولات و راهکارها:

  • سرویس‌دهی به بیش از ۸۵۰هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در سراسر کشور
  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت استانی از طریق ۳۵ مرکز امداد مشتریان
  • پاسخگویی محاوره‌ای ۲۴×۷ به مشتریان از طریق مرکز پاسخگویی ۲۷۳۱۲۷۳۱-۰۲۱
  • سرویس‌دهی به بیش از ۱۵هزار درگاه پرداخت اینترنتی
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به درگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین
  • تولید نرم‌افزار موبایلی سکه
  • کارت‌خوان موبایلی (نسل جدید دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی)
  • پرداخت از طریق NFC روی پایانه‌های فروشگاهی و به‌وسیله اپلیکیشن موبایل سکه
  • استرداد مکانیزه وجوه
  • تسویه چند حسابی وجوه
  • کیوسک اصناف خاص
  • راه‌اندازی سرویس Tokenazation و Token Service Provider (TPS)
  • بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پایانه USSD

.

مشتریان:

  • بانک ملت
  • شرکت ملی نفت ایران
  • بیمه ایران
  • های وب
  • ایران ایر
  • قطر ایرلاین
  • هواپیمایی قشم
  • هواپیمایی زاگرس
  • هواپیمایی کیش
  • سایپا
  • ایران خودرو
  • هتل پارسیان
  • شهرداری تهران
  • هایپر استار
  • گلدیران
  • ایرانسل
  • رایتل
  • همراه اول
  • شرکت مخابرات ایران
  • دیجی کالا
  • کافه بازار
  • Afranet
  • بازار اینترنتی ایرانیان امید
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • شرکت رایانمهر
  • سفر ۲۴*۷
  • صندوق رفاه دانشجویان
  • تپ سی
  • اسنپ فود
  • شرکت ایران کنسرت
  • کارگزاری مفید
  • شرکت رجا
  • صبا نت
  • شاتل
  • مبین نت
  • ماهان ایرلاین

.

شرکای تجاری:

 

شرکت‌های زیرمجموعه:

 

افتخارات:

  • کسب رتبه نخست در کشور و خاورمیانه با داشتن بیشترین سهم تراکنش
  • کسب رتبه ۲۰ از نشریه معتبر نیلسون ریپورت بین ۱۵۰ شرکت PSP دنیا
  • کسب گواهی‌نامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب رتبه یکم در زمینه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب پروانه بهره‌برداری وزارت صنعت ، معدن و تجارت جهت تولید فناوری اطلاعات ( تولید نرم‌افزار)
  • کسب گواهینامه انجمن انفورماتیک ایران
  • اخذ مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • اخذ گواهینامه دانش‌بنیان بودن شرکت
  • مرکز پاسخگویی به پرداخت ملت با ارائه خدمات در هفت روز هفته و به‌صورت بیست‌وچهار ساعت شبانه‌روز درجهت سهولت و دسترسی به اطلاعات فارغ از محدودیت‌ها بنا نهاده شده است.

خواهشمند است، پذیرندگان به‌منظور اعلام مشکلات و یا تغییرات احتمالی پایانه‌های مجازی، به پورتال پشتیبانی آنلاین مراجعه کنند.

.

دانلود لوگو با کیفیت به پرداخت ملت {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.behpardakht.com

تلفن: ۰۲۱۲۷۳۱۲۷۳۱

مرکز پشتیبانی پایانه‌های مجازی: ۲۷۳۱۲۷۳۴-۰۲۱

مرکز پاسخگویی مشتریان: ۲۷۳۱۲۷۳۱ -۰۲۱

انتقادات، پیشنهاد‌ها و شکایات: ۲۷۳۱۰۰۰۱-۰۲۱

دورنگار: ۰۲۱۲۲۷۷۰۹۸۳

پست الکترونیکی: crm@behpardakht.com

بازرسی: bazresi@bpmellat.com

کد پستی: ۳۳۵۵۱-۱۹۵۹۸

نشانی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک ۲

شرکت به پرداخت ملت در شبکه‌های اجتماعی:

/* ]]> */