راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد ATMIA با سخنرانی احمد جعفریان از شرکت ایران ارقام در دبی برگزار می‌شود

تا چند ساعت دیگر نشست منطقه‌ای ATMIA خاورمیانه در هتل شانگری‌لا دبی با موضوع «آینده دستگاه‌های خودپرداز و پرداخت در خاورمیانه و فراتر از آن» برگزار می‌شود. این رویداد را می‌توان مهمترین رویداد این صنعت در منطقه دانست که افراد شرکت‌کننده در آن می‌توانند با روندهای جهانی نسل بعدی دستگاه‌های خودپرداز و نوآوری‌های بانکداری دیجیتال آشنا شوند.

25 و 26 ژوئن (چهارم و پنجم تیرماه) رویداد ATMIA با حضور پیشروهای صنعت و صحبت درخصوص مدل‌های جدید خودپردازها و مدل‌های API App برای این دستگاه‌ها برگزار می‌شود. در ظهر روز اول این برنامه، احمد جعفریان، مدیر توسعه کسب‌وکار و برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت ایران ارقام سخنرانی با موضوع «بانکداری و پرداخت در ایران: روندها و چالش‌های اصلی» خواهد داشت.

جعفریان در ارائه خود اکوسیستم بانکداری و پرداخت در ایران را توصیف می‌کند و سپس به معرفی بازیگران اصلی این صنعت می‌پردازد. او در بخش بعدی صحبت‌هایش گزارش آماری از تراکنش‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، بانکداری، پرداخت و روندهای بازار در ایران ارائه می‌دهد و تاثیرات فناوری‌های دیجیتال بر بانکداری و پرداخت در ایران و فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت را بررسی می‌کند.

دیگر موضوعاتی که در این رویداد مطرح می‌شود شامل روندهای بانکداری، به‌روزرسانی جهانی نسل بعدی خودپردازها، محافظت از آینده کانال‌های خودپرداز، نوآوری‌های صنعت، روندهای پرداخت در خاورمیانه و آفریقا، ظهور مدل‌های کسب‌وکاری خودپردازها و غیره خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.