راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر عامل تابان آتی‌پرداز تغییر کرد

بر اساس تصمیم هیات‌مدیره شرکت تابان آتی‌پرداز (اپلیکیشن تاپ) در مورخ 29 خردادماه 1398، رضا ساکیانی از مدیران سابق شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و مدیر سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک پارسیان به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد. پیش از این حمیدرضا محمدی مسئولیت مدیرعاملی این شرکت را بر عهده داشت.

ساکیانی کارشناسی خود را از دانشگاه علم‌وصنعت در رشته حمل‌ونقل و و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه امیرکبیر در رشته مهندسی صنایع دریافت کرده است. در حال حاضر نیز دانشجوی دکترای مهندسی صنایع این دانشگاه است.

از سوابق او می‌توان به کارشناس ارشد معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و ارزیابی پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، عضو هیات‌مدیره شرکت مهر پتروکیمیا، عضو هیات‌مدیره شرکت اپال فولاد شرق پارسیان، مشاور مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در امور واحدهای تجاری، رئیس هیات‌مدیره شرکت آتی‌شهر هوشمند ایرانیان اشاره کرد.

شرکت تابان آتی‌پرداز (سهامی خاص) در دی‌ماه سال 1396 به ثبت رسید و وظیفه تولید، مدیریت، تجاری‌سازی و پشتیبانی از انواع خدمات پرداخت موبایلی در گروه داده‌پردازی بانک پارسیان و شرکت‌های تابعه را برعهده گرفت. همچنین پس از تاسیس این شرکت، فعالیت‌های در حال انجام در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حوزه پرداخت و اپلیکیشن‌های موبایلی به این شرکت منتقل و تفویض شد.

ببینید: در سه ماه گذشته اپلیکیشن تاپ چه تغییراتی داشته است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.