راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر محصول سبزپرداز: تاکنون یک و نیم میلیون قبض از طریق این اپلیکیشن پرداخت شده است

سبزپرداز اپلیکیشنی است که افراد می‌توانند به وسیله آن، قبوض خود را استعلام و پرداخت کنند. با وحید ثابتی، مدیر محصول این اپلیکیشن گفت‌وگو کردیم و او در مورد آخرین وضعیت این اپلیکیشن توضیحاتی ارائه داد.

به گفته ثابتی، امکانات متعددی در سبزپرداز وجود دارد. قسمت قبض شامل استعلام و مدیریت قبوض است. در این اپلیکیشن با وارد کردن شماره موبایل یا شناسه قبوض، افراد می‌توانند قبوض آب، گاز، برق، تلفن ثابت و تلفن همراه را دریافت کنند. به غیر از استعلام، پرداخت قبوض هم امکان‌پذیر است.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به امکان مدیریت دوره‌‎های قبوض و ذخیره آن‌ها در حساب ‌کاربری هم اشاره کرد. ثابتی در این‌باره می‌گوید: «در قسمت مدیریت مصرف انرژی، کاربر یک محدوده را انتخاب می‌کند و با مشخصاتی که از او دریافت می‌شود، می‌تواند در مورد قبوض برق، آب و گاز مقایسه مصرف انرژی را در منطقه‌ای که زندگی می‌کند، به راحتی انجام دهد. به او گفته می‌شود که با توجه به الگوی مصرف، او چه وضعیتی دارد و آیا بیشتر از سایرین مصرف می‌کند یا کمتر.»

با توجه به مسائل زیست‌محیطی و هزینه‌های متعدد استفاده بی‌رویه از کاغذ، در بسیاری از کشورهای دنیا قبض کاغذی در حال حذف شدن است. وزارت نیرو در این مسیر حرکاتی انجام داده و قرار است تا قبوض برق به صورت الکترونیکی صادر شوند. ممکن است در آینده، وزارت‌خانه‌های دیگر هم تصمیماتی مشابه وزارت نیرو اتخاذ کنند و قبض‌های کاغذی به صورت کلی حذف شوند.

به گفته ثابتی، سبزپرداز پشتیبانی تلفنی دارد و اگر کاربران با هر مشکلی در اپلیکیشن مواجه شوند، هم در اپلیکیشن و هم به صورت تلفنی می‌توانند مشکل را گزارش دهند و آنها مسئله کاربر را بررسی و پیگیری خواهند کرد.

ثابتی در مورد فعالیت سبزپرداز بیان کرد: «بیش از 3 سال است که این اپلیکیشن مشغول به کار است و حدود یک و نیم میلیون قبض در سبزپرداز پرداخت شده است. در ابتدا نام اپلیکیشن ما، قبض پرداز بود و بعد از آنکه قسمت‌هایی مانند مدیریت مصرف انرژی و ساختمان را به آن اضافه کردیم، به «سبزپرداز» تغییر نام دادیم.»

قسمت دیگری در سبزپرداز وجود دارد که مدیران ساختمان‌ها مخاطب آن به حساب می‌آیند. برای بحث امور جاری ساختمان، امور مالی و حسابداری واحدهای مختلف در این اپلیکیشن می‌توانند با رمز دوم، پرداخت‌های ساختمان را انجام دهند. مدیر می‌تواند شارژها را برای واحدها بفرستد و آنها به صورت آنلاین شارژ را پرداخت کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت سبزپرداز سر بزنید. به زودی در اپلیکیشن سبزپرداز استعلام قبوض جریمه و پرداخت آنها امکان‌پذیر خواهد بود.

6 دیدگاه
  1. محمد روشندل پور می‌گوید

    تمامی قبوض اب برق گاز تلفن ثابت و همراه رو داره

  2. عباس داودی مهر می‌گوید

    اپلیکیشن بسیار کاربردی هستش واقعا بی نظیره من هیچ اپلیکیشنی ندیدم که استعلام قبض آب برق و گاز بده

  3. سیدمحمد مرتضوی می‌گوید

    نرم افزار جامعی است خیلی خوبه و می تونه به همه کسانی که مدیر ساختمان هستند یا علاقه مند به کنترل مصرف انرژی خونه خودشون هستند کمک کنه

  4. پگاه می‌گوید

    من این نرم افزار رو نصب کردم. فوق العاده برنامه ی جامع و کاملی هست مخصوصا قسمت مدیریت ساختمان که خیلی کاربردی و به درد بخور هستش.

  5. مریم صدر می‌گوید

    قبلا این برنامه رو دیده بودم و باهاش کار کرده بودم. بسیار عالی و کامله. کار کردن با مدیریت ساختمان هم راحت و واضحه

  6. امیرحسین اکبرپور می‌گوید

    عالیه به خصوص قسمت فعالسازی پیامکی قبوض که میتونیم تمامی قبض هامون رو به صورت پیامکی دریافت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.