راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت ققنوس منتشر کرد: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «نظرسنجی جهانی بلاکچین دیلویت در سال 2019 / بلاکچین وارد عمل می‌شود»

در دنیای امروز اکوسیستم‌های جدید در حال توسعه راهکاری مبتنی بر بلاکچین هستند تا مدل‌های کسب‌وکاری نوآورانه‌ای ایجاد کرده و مدل‌های سنتی را متحول کنند و این اتفاق در تمامی صنایع و اغلب حوزه‌های قضایی جهان در حال انجام است. چنین اتفاقی باعث شد تا دیلویت نظرسنجی جهانی در حوزه بلاکچین انجام دهد و طی آن به تعیین نگرش کلی مدیران نسبت به تکنولوژی بلاکچین و برآورد میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام‌گرفته روی آن بپردازد.

این گزارش با عنوان «نظرسنجی جهانی بلاکچین دیلویت در سال 2019: بلاکچین وارد عمل می‌شود» منتشر شد و راه پرداخت با حمایت کنسرسیوم ققنوس این گزارش را ترجمه کرده و خلاصه‌ای از آن را در این مطلب قرار داده است. شما می‌توانید در ادامه فایل پی‌دی‌اف ترجمه کامل گزارش دیلویت را دانلود و مطالعه کنید

دانلود کنید: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «نظرسنجی جهانی بلاکچین دیلویت در سال 2019 / بلاکچین وارد عمل می‌شود»

حدود یک دهه پیش بود که حامیان بلاکچین، تبلیغاتی در زمینه قابلیت‌های تکنولوژی بلاکچین آغاز کردند. در این مدت اغلب رهبران صنعتی، دیدگاه‌ مبهمی به این تکنولوژی داشتند و در تردید بوده‌اند که آیا آن را به کار بگیرند یا نه؟

پیشتر مردم بر این باور بودند که بلاکچین نوعی از تکنولوژی است که دور از دسترس عمومی قرار دارد و از سوی کسانی مطرح شده بیرون گود نشسته‌اند و درکی از دنیای واقعی کسب‌وکارها ندارند؛ ولی به تازگی مدیران صنایع به این نتیجه رسیده‌اند که بلاکچین یک تکنولوژی حقیقی است و می‌تواند به عنوان یک راهکار عملی برای حل مشکلات کسب‌وکارهای صنایع مختلف به کار گرفته شود.

درست است که بلاکچین هنوز به تکامل نرسیده است ولی مدیران شرکت‌کننده در نظرسنجی جهانی بلاکچین دیلویت 2019 ابراز اطمینان کرده‌اند که درآینده موارد کاربردی جدیدی برای این تکنولوژی تعریف خواهد شد؛ این مدیران بلاکچین را یک پلتفرم ارتباطی می‌دانند که امکان انجام بسیاری از فرایندهای کسب‌وکاری را فراهم می‌کند.

در این تحقیق 1386 مدیر ارشد از ده‌ها کشور مورد نظرسنجی قرار گرفتند. تمامی پاسخ‌دهندگان از یک دانش کلی درمورد بلاکچین برخوردار بودند و این صلاحیت را داشتند که در مورد برنامه‌های سرمایه‌گذاری سازمان خود اظهارنظر کنند.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «نظرسنجی جهانی بلاکچین دیلویت در سال 2019 / بلاکچین وارد عمل می‌شود»

دو گزارش دیگری که با همکاری راه پرداخت و ققنوس منتشر شده را نیز می‌توانید در این صفحه و در این صفحه مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.