راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رفاتک برگزار می‌کند: رقابت صاحبان ایده و استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت در اینوتکس 2019

رفاتک، مرکز نوآوری بانک رفاه در هشتمین نمایشگاه اینوتکس با دعوت از صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های فین‌تک و سلامت رویداد رفاتک پیچ را برگزار می‌کند.

رفاتک، در سال ۱۳۹۷ و با هدف فعالیت در دو حوزهٔ اصلی فناوری مالی و سلامت توسط بانک رفاه و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تأسیس شد. این مرکز می‌کوشد تا با توجه به توان و زیرساخت‌های بانک رفاه و شرکای کلیدی آن و استفاده از توان متخصصان و نخبگان کشور به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری مالی و سلامت ایران شناخته شود.

رفاتک بستری مجهز و زیرساختی مناسب برای تأسیس و توسعه استارت‌آپ‌ها فراهم می‌آورد. این مرکز از تمامی صاحبان ایده، استارت‌آپ‌ها و فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی ایران در قالب برنامه‌های مختلفی از ایده تا محصول حمایت کرده و سرمایه‌گذاری می‌کند.

رفاتک مرکز نوآوری بانک رفاه بوده و با هدف نوآوری در بانک رفاه ایجاد شده است. به گفته هادی ویسی، مدیرعامل رفاتک این اولین حضور جدی این مرکز نوآوری در یک رویداد عمومی است. رفاتک در اینوتکس قصد دارد تا با استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران و دیگر بازیگران این اکوسیستم بیشتر آشنا شود و در همین راستا در اینوتکس 2019 رویداد رفاتک‌پیچ را برگزار می‌کند.

رفاتک با حضور در اینوتکس 2019 و فراخوان ایده‌ها در حوزه‌های سلامت و فین‌تک، جایزه‌های نقدی به نفرات برتر اهدا خواهد کرد. رویداد رفاتک‌پیچ دوشنبه 20 خردادماه از ساعت 14 تا 16 در غرفه رفاتک در سالن خلیج فارس، غرفه 18 برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.