راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اﭘﻠﯿﮑﯿﺸن فون‌پی امکان کمک به سیل‌زدگان و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه را فراهم کرد

با درخواست کاربران فون‌پی، تفاهم‌نامه همکاری فون‌پی و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه به امضا رسید.

ﻓﻮن ﭘﯽ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻨﯽ اﺳﺖ در زﻣﯿﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ و مأﻣﻮرﯾﺖ آن آﺳﺎنﺗﺮ ﮐﺮدن و ﺳﺮیعﺗﺮ ﮐﺮدن ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﺮای اﻓﺮاد اﺳﺖ. ﻣﺤﺼﻮل ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺷﺮﮐﺖ، اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ اﻓﺮاد می‌توانند ﺑﺎ اﺳﮑﻦ ﮐﺮدن ﯾﮏ بارکد مربعی شکل (QR code) از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد ﻣﺒﻠﻎ موردنظر را ﺑﻪ ﺣﺴﺎب دارﻧﺪه ﺑﺎرﮐﺪ وارﯾﺰ کنند. در ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﺎرﮐﺪ موردنظر به‌صورت منحصربه‌فرد ﺑﺮای ﺷﺨﺺ موردنظر اﯾﺠﺎد ﺷﺪه و ﺑﻪ ﺣﺴﺎب او ﻣﺘﺼﻞ اﺳﺖ.

مدیر عامل فون‌پی با اشاره به تفاهم‌نامه فوق گفت: «بر اساس این تفاهم‌نامه که بین شرکت راهکارهای همراه سارینا (فون‌پی) و سازمان داوطلبان هلال احمر به نمایندگی از این جمعیت به امضا رسید؛ هم‌وطنان می‌توانند برای کمک به سیل‌زدگان از طریق اپلیکیشن فون‌پی اقدام کنند.»


مدیر عامل فون‌پی در ادامه افزود: «همه مؤسسات خیریه موجود در اپلیکیشن فون‌پی دارای مجوز از مراجع ذیصلاح از جمله وزارت کشور و سازمان بهزیستی هستند و هم‌وطنان می‌توانند با توجه به نوع فعالیت موسسه اعم از ایتام، بیماران، معلولان و … نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.»

ابراهیم سوادی نژاد گفت: «روزه‌داران می‌توانند برای پرداخت زکات فطره نیز از طریق اپلیکیشن فون‌پی اقدام کنند که به موسسه خیریه کهریزک با بیش از 3 هزار مددجو شامل سالمندان، معلولین، بیماران ام‌اس، کودکان معلول ذهنی بی‌سرپرست و بد سرپرست و کودکان با اختلالات اوتیسم، اختصاص خواهد یافت.»

اپلیکیشن فون‌پی را می‌توانید از طریق سایت شرکت راهکارهای همراه سارینا، کافه بازار، گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.