راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت فطریه با موبایل از طریق سامانه همراه 24 ممکن شد

برای نخستین بار در کشور پرداخت الکترونیکی زکات فطریه از طریق تلفن همراه، با شماره گیری کد #724* و وارد نمودن شماره 16 رقمی و رمز دوم کارت بانکی امکان پذیر گشت.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت با همکاری سازمان بهزیستی کشور، اقدام به ارائه خدمات پرداخت زکات فطریه با استفاده از تلفن همراه، از طریق سامانه همراه 24 نموده است.

بر این اساس، هموطنان مسلمان جهت واریز وجه مورد نظر خود به عنوان زکات فطریه به حساب سازمان بهزیستی کشور، کافی است کد دستوری #724* را بر روی تلفن همراه شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه «بهزیستی» و وارد کردن شماره 16 رقمی و رمز دوم کارت بانکی خود، مبالغ مورد نظر را به سادگی و با بالاترین سرعت پرداخت نمایند. وجوهات دریافتی از این طریق، صرف کمک به هموطنان آسیب‌دیده زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

گفتنی است استفاده از این خدمات هیچ‌گونه هزینه جانبی اعم از کارمزد برای کاربران نداشته و کلیه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، به آسانی قادر به استفاده از آن خواهند بود.

شایان ذکر است سامانه همراه 24، تنها دارنده مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه در کشور می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.