راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی 12 تم اصلی مطرح‌شده در رویداد مانی 2020 اروپا / مانی 2020 از فردا در آمستردام شروع می‌شود

مانی 2020 را بزرگترین بازار برای ایده‌ها، ارتباطات و تعامل در حوزه پرداخت، فین‌تک و سرویس‌های مالی معرفی می‌کنند که با عناوین مختلف مانی 2020 لاس‌وگاس، اروپا، آسیا و سنگاپور در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. از دوشنبه سوم ژوئن (13 خرداد) تا چهارشنبه پنجم ژوئن (15 خرداد ماه) مانی 2020 اروپا در شهر آمستردام میزبان جمع وسیعی از پیشروهای صنایع مختلف خواهد بود.

محتوای اصلی این رویداد سه روزه موضوعات ساختارشکن و نوآورانه‌ای است که چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح جهانی مطرح هستند؛ موضوعاتی ازجمله نوآوری و تحول در پرداخت، هوش مصنوعی، داده و نوآوری‌های مبتنی بر داده، فناوری دفاتر کل توزیع‌شده، شناسایی و احراز هویت، امنیت سایبری، تحول بانکداری، جهانی شدن و شمول مالی، تجارت آینده، فناوری‌های متحول‌کننده، بلاکچین و غیره.

مانی 202 از آن جهت مهم است که روابطی که در این رویداد شکل می‌گیرد، آینده پول را سروشکل می‌دهد. درواقع در این رویداد از عوامل تاثیرگذار بر آینده صنعت صحبت می‌شود.

تم‌های اصلی مانی 2020 اروپا

این رویداد بینشی که سازمان‌ها برای تغییر وتحول در عرصه پرداخت و سرویس‌های مالی به آن نیاز دارند را ارائه می‌دهد. باتوجه به تحقیقات انجام‌شده12 تم اصلی رویداد که جزو مهمترین موضوعات امسال و سال‌های بعدی به شمار می‌رود، برای مانی 2020 امسال در نظر گرفته شده است:

تحول بانکی، نوآوری و تحول پرداخت، محیط زیست پلتفرم، مدیریت ریسک و امنیت سایبری، نوآوری‌های مبتنی بر داده، فناوری‌های متحول‌کننده، تجارت آینده، شناسایی و احراز هویت، قانون‌گذاری و انطباق، بازاریابی و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، شمول مالی و جهانی‌سازی

آکادمی استارت‌آپ 2019 مانی 2020

به منظور شتاب دادن و تسریع پتانسیل نسل بعدی استارت‌آپ‌هایی که آینده پول را می‌سازند، مانی 2020 امسال آکادمی استارت‌آپ‌ها را با حضور شرکت‌های برتر و شناخته‌شده برگزار می‌کند. این آکادمی به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا بتوانند دربرابر برخی پیشروهای حوزه مالی و سرمایه‌گذاران پیشرو ارائه و نمایش‌های بی نظیری انجام دهند.  در راه پرداخت سعی می‌کنیم گزارش‌هایی از سه روز این رویداد منتشر کنیم و اتفاقاتی که در مانی 2020 امسال روی می‌دهد را تا جای ممکن پوشش دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.