راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توکیو برنامه شتاب‌دهنده‌ای به نام «کمپ کسب‌وکاری فین‌تک» برای استارت‌آپ‌های خارجی برگزار می‌کند

شهرداری توکیو از استارت‌آپ‌های فین‌تک خارجی دعوت کرده تا در برنامه شتاب‌دهنده‌ای که برگزار می‌کند، شرکت کنند. در این برنامه برای استارت‌آپ‌ها امکان دسترسی به شرکت‌های پیشرو ژاپنی در بخش مالی فراهم شده است. این برنامه توسعه بین‌المللی بخشی از برنامه چهارساله دولت برای تبدیل کردن توکیو به شهر مالی جهانی است.

باتوجه به اینکه فین‌تک یکی از مهمترین عناصر برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود، به همین خاطر شهرداری توکیو برنامه شتاب‌دهنده «کمپ کسب‌وکار فین‌تک توکیو» را راه‌اندازی کرد. این برنامه به دنبال رشد و پرورش 10 استارت‌آپ خارجی است که ارائه‌دهنده فناوری‌های نوآورانه و مدل‌های کسب‌وکاری هستند که هنوز در ژاپن ارائه نشده‌اند.

به استارت‌آپ‌های پذیرفته‌شده در این برنامه برای پیدا کردن دفتر کمک می‌شود و از سمت بانک‌های ژاپنی منتورهایی برای آنها در نظر گرفته شده است و مجموعه‌ای از شبکه‌ها و تجربیات کسب‌وکاری از جانب شرکت‌های ژاپنی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و شرکت‌های کوچک و متوسط و سرمایه‌گذاران در اختیار این استارت‌آپ‌ها قرار خواهد گرفت.

آخرین مهلت برای ارسال درخواست حضور در برنامه شتابدهنده توکیو پنجم جولای خواهد بود و درخواست‌های پذیرفته‌شده در ماه آگوست معرفی می‌شوند. این برنامه از اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر شروع به کار می‌کند.

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.