راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک «سپه» به اپلیکیشن «بله» پیوست / خانواده بانکی «بله» ۲۰ تایی شد

بانک «سپه» به عنوان بیستمین بانک عضو اپلیکیشن «بله» شد. با پیوستن بانک سپه به این اپلیکیشن کاربران می‌توانند از مبدأ ۲۰ بانک، به تمام بانک‌های عضو شتاب، کارت به کارت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک‌های سپه، صنعت و معدن، ملی ایران، کشاورزی، پست بانک ایران، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سامان، سینا، سرمایه، آینده، شهر، دی، ملت، تجارت، انصار، حکمت ایران، مهر اقتصاد و ایران زمین اکنون عضو این سامانه هستند.

«بله» باقابلیت‌های متداول یک پیام‌رسان ازجمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان بهره‌مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و… را نیز فراهم کرده است تا کاربران آن به‌راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام‌رسان هم استفاده کنند.

ببینید: با اپلیکیشن بله بدون شماره کارت درخواست پول‌کنید

این پیام‌رسان برای اولین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۹ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به‌عنوان کارت مبدأ استفاده کنند.

به تازگی نیز شورای عالی فضای مجازی کشور، «بله» را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارائه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.