راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همتی: صدور رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های بانکی نباید هزینه‌ای برای مردم داشته باشد

عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از لزوم توجه به اجرای طرح یک‌بارمصرف شدن رمز دوم کارت‌های بانکی نوشت و تاکید کرد که این طرح نباید هزینه‌ای را برای مشتریان بانک به همراه داشته باشد، او همچنین نوسانات ارز را محصول متغیرهای سیاسی دانست و مردم را از ریسک سرمایه‌گذاری در بازار ارز آگاه کرد.

همتی همچنین اظهار داشت که راه‌های دیگری برای بالارفتن درآمدهای دولت در کنار افزایش صادرات نفت را باید دنبال کرد.

متن یادداشت اینستاگرام همتی به شرح زیر است:

«در قضیه تبدیل رمز دوم ایستای بانکی به رمز پویا به حوزه فناوری تاکید کردم که دقت بیشتری بکنند اجرای طرح برای تأمین امنیت حساب‌ها، نبایستی به کسب‌وکارهای نوپا لطمه بزند و در اجرای آن هیچ هزینه‌ای نباید به مشتریان بانک‌ها تحمیل شود.

این روزها با موج اخبار سیاسی، نرخ ارز، نوسانات زیادی را تجربه کرده است که الزاماً اقتصادی نیست و محصول متغیرهای سیاسی است، چرا که عوامل بنیادی اقتصادی در این مدت تغییرات قابل توجهی نداشته‌اند. لذا با توجه به تغییرات مداوم شیب و جهت متغیرهای سیاسی، توجه مردم عزیز را به ریسک زیاد این بازار جلب می‌کنم.

در کنار تلاش‌های دولت برای افزایش صادرات نفت، کنترل هزینه‌ها و راه‌های مختلف تأمین منابع مالی جایگزین در بودجه، من اعتقاد راسخ دارم که اجتناب از پولی کردن کسری بودجه باید یک اصل غیر قابل مناقشه باشد و باید راه‌های دیگری را برای افزایش درآمدها دنبال کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.