راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیمه نوین برای دومین سال پیاپی مقام اول حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را کسب کرد

شرکت بیمه نوین، در هجدهمین همایش ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان موفق به اخذ تندیس طلایی برای دومین سال پیاپی شد. این شرکت از سال ۱۳۸۷ تاکنون در بیش از ۹ دوره، موفق شده است جایزه خود را از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، این شرکت با رعایت اصول مشتری مداری، پیاده‌سازی استراتژی مبتنی بر خلق زنجیره ارزش برای بیمه‌گذاران و ارائه محصولات جدید و متنوع از جمله اتوپلاس (خدمات رایگان بیمه بدنه خودرو)، شایگان (پوشش درمان تکمیلی بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری)، ستایش نوین (ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین) و بیمه‌نامه جامع مجتمع‌های مسکونی، این بار نیز موفق شد تا عالی‌ترین نشان تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال ۹۷ را دریافت کند.

گفتنی است هجدهمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با هدف افزایش انگیزه در ارائه خدمات برای تولیدکنندگان و سازمان‌های خدماتی و با حضور رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، تابش؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دیگر مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.