راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف برای کارت‌های بانک ملی ایران اجباری شد

با توجه به بخشنامه بانک مرکزی، بانک ملی ایران از مشتریان خود خواست برای فعال کردن رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های خود تا اول خردادماه امسال اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای خردادماه امسال انجام تراکنش‌های غیرحضوری کارت با استفاده از رمز دوم ثابت امکان‌پذیر نخواهد بود.

این کار به منظور افزایش ضریب امنیت تراکنش‌ها و نیز به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری با هدف حفظ حریم خصوصی مشتریان انجام می‌شود. بانک ملی ایران نیز برای اولین بار در نظام بانکی کشور با طراحی و اجرای اپلیکیشن 60، زمینه انجام آسان این موضوع را فراهم کرده است.

اپلیکیشن 60 بانک ملی ایران به مشتریان این امکان را می‌دهد که برای هر تراکنش، یک رمز یک‌بارمصرف اول و دوم دریافت کنند. این رمز تنها 60 ثانیه اعتبار دارد و پس از آن قابل استفاده نخواهد بود.

با این روش، امکان سوء استفاده از رمز کارت‌های بانکی وجود نخواهد داشت و امنیت آن تأمین خواهد شد. مشتریان محترم بانک ملی ایران می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک، این اپلیکیشن را دریافت کرده و سپس آن را با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز، کیوسک، Cashless یا سامانه بام فعال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.