راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خیریه رمزنگاری‌شده ایردراپ ونزوئلا تاکنون 292 هزار دلار کمک مالی برای مردم ونزوئلا جمع کرده است

ایردراپ ونزوئلا، سازمان خیریه‌ای است که قصد دارد معادل یک میلیون دلار ارز رمزنگاری‌شده به افراد ونزوئلا اهدا کند و تاکنون با ثبت‌نام 60 هزار ذی‌نفع توانسته 292 هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کند.

در میان ارزهای اهداشده، ارز بیت‌کوین کش با 670 عدد، که معادل 194 هزار 900 دلار است، در میان دیگر ارزهای اهداشده، پیشرو بوده است.

در سال 2018، یک رویداد در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده به منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مردم بحران‌زده ونزوئلا شکل گرفت به نام ایردراپ ونزوئلا که توسط استارت‌آپ Airtm که فعال در حوزه ارز دیجیتال است، راه‌اندازی شد و هدفش جمع‌آوری یک میلیون دلار دارایی دیجیتال برای مردم ونزوئلا است.

استیو هانک

رهبر این کمپین اقتصاددانی به نام استیو هانک است و این کمپین امیدوار است بتواند ونزوئلا را به سمت دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده سوق دهد.

این پروژه در نوامبر سال 2018 راه‌اندازی شد و همچنان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای کشور ونزوئلا مشغول به کار استپ به گفته هانک دلیل اصلی این کار ارائه آزادی اقتصادی به شهروندان ونزوئلا است.

او در ادامه صحبت‌هایش توضیح داد: «هیچ قصد و نیت سیاسی خاصی در این کار وجود ندارد و فقط و فقط قصد ما این است که به مردم این کشور قدرت خرید بیشتری بدهیم و باید بگویم که پول‌های جمع‌آوری‌شده از اهداهای خصوصی به دست آمده است.»

ارزهای رمزنگاری‌شده اهداشده، صرف نظر از اینکه چه کوینی باشد، این قابلیت را دارد تا فورا به دلار تبدیل شود.

از زمان شروع این کراودفاندینگ، اهداکنندگان می‌توان کمک‌های مالی در قالب ارزهای بیت‌کوین کش، airtm، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین کر، زی‌کش، دش، دای، کومودو و چند کوین دیگر، اهدا کنند.

به گفته هانک، افرادی که در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با استفاده از پلتفرم Airtm ارزهای رمزنگاری‌شده خودشان را به دلار تبدیل کنند و از پولی که به دست می‌آورند برای خرید غذا، دارد و دیگر مایحتاج خود استفاده کنند.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.