راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «شهروند هوشمند» برگزار می‌شود

اولین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «شهروند هوشمند»، چهارشنبه چهار اردیبهشت ساعت 16 با حضور کارشناسان متخصص در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری» آشنایی شهروندان با مبانی هوشمند سازی و شهروند هوشمند است.

در این نشست ستاره امیری، دبیر کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات به سخنرانی با موضوع «شهروند با سواد در شهرهای هوشمند» می‌پردازد، سپس نادر نقشینه، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع «تکینگی (singularity) از افسانه تا واقعیت» سخنرانی می‌کند.

در ادامه عیسی خوشوت، تحلیلگر، مجری و مشاور پروژه‌های شهر هوشمند و اینترنت اشیاء با عنوان «از شهروند هوشمند که حرف می‌زنم، از چه چیزی حرف می‌زنم» به سخنرانی می‌پردازد.

در پایان میلاد نورالله زاده، دبیر کانون شناسا (RFID)، با مثال اجرایی موضوع «هوشمند سازی، عبور از تولید پرهزینه به تولید ارزان» را برای حاضران بررسی می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام رایگان و شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.