راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیبی‌مو با هدف معرفی خدمات خود در فین‌استارز پلاس حضور دارد

جیبی‌مو (جیب موبایلی من) با هدف معرفی خدمات خود در حوزه‌‌ فناوری‌های مالی در رویداد فین‌استارز پلاس حضور دارد. این رویداد به‌عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز از دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

از جمله خدمات جیبی‌مو می‌توان به کیف پول الکترونیکی هوشمند بر بستر شبکه اجتماعی در دو سیستم عامل اندروید و IOS که بدون نیاز به اطلاعات حساب یا کارت بانکی، تنها با داشتن شماره موبایل یا شماره شبای طرف مقابل، می‌توان پرداخت یا درخواست پول را انجام داد، اشاره کرد.

راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت جیبی‌مو دیگر خدمتی است که مختص کسب‌وکارها است. هدف از به‌کارگیری این فرآیند، طراحی متناسب با نیازهای مشتریان جهت توسعه محصولی کاربرپسند، قابل ‌رقابت و بهینه بوده که برای کسب‌وکارهای پلتفرمی وارد بازار شده است.

دریافت و تسهیم پویای وجوه، کنترل عملیات مالی بین کاربران و تامین‌کنندگان کالا یا خدماتشان، بازپرداخت مستقیم وجه به حساب بانکی مشتریان، پرداخت جوایز، گزارش‌گیری پویا، هزینه متناسب با اندازه کسب‌وکارشان، امنیت و قابلیت اعتماد و تعامل نزدیک با مشتریان و تکمیل حلقه‌های بازخورد از آنان از جمله خدماتی است که در این بخش ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.