اینشورتک (InsurTech) بیمه موبایل

سامانه مدیریت تجربه مشتری بیمه کوثر راه‌اندازی شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را راه‌اندازی کرد. این نرم‌افزار با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، احمدرضا عصاری تمایز در ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: «تمرکز بر مشتری مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی مؤثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه هدف است.»

او تاکید کرد: «تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.»

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */