راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سامان پشتیبان نمایشگاه قرآن کریم

شرکت پرداخت الکترونیک سامان مسئولیت نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان را در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بر عهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت با هدف ارائه خدمات ایمن ،آسان و سریع به هموطنان روزه‎دار، برای دومین سال پیاپی اقدام به نصب و پشتیبانی بیش از 400 دستگاه کارتخوان بانک صادرات در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم نموده است که این عدد به درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه افزایش خواهد یافت. همچنین کارشناسان فنی و تیم پشتیبانی این شرکت جهت رفع اشکالات احتمالی و فراهم نمودن رضایت خاطر استفاده‌کنندگان از این خدمات به صورت تمام وقت در محل نمایشگاه حاضر خواهند بود.

گفتنی است با استفاده توان شرکت در نصب کارتخوان‎های شبکه‎ای و بکارگیری تجهیزات فنی، حداکثر زمان پاسخگویی دستگاه‌های کارتخوان جهت انجام تراکنش 3 ثانیه خواهد بود.

پرداخت الکترونیک سامان علاوه بر ارائه خدمات کارتخوان‌های نمایشگاهی به بانک صادرات نظیر نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و قرآن، به عنوان ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک در زمینه کارتخوان‌های فروشگاهی نیز با این بانک همکاری می‌نماید.

منبع: شرکت پرداخت الکترونیک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.