راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره نوروزی کتاب راه پرداخت و طاقچه با تخفیف 50 درصدی

راه پرداخت در آستانه سال نو با همکاری سایت طاقچه، جشنواره نوروزی کتاب تخفیف 50 درصدی به راه انداخته است. طاقچه که زیرمجموعه گروه حصین است، نسخه الکترونیکی کتاب‌های راه پرداخت را با تخفیف 50 درصدی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

مخاطبانی که نسخه‌های فیزیکی کتاب‌های راه پرداخت را از 27 اسفند تا 16 فروردین خریداری می‌کنند، این کتاب‌ها از 17 فروردین‌ماه 98 برای آنها ارسال انجام می‌شود و در این مدت نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های راه پرداخت در سایت طاقچه و با تخفیف 50 درصدی در دسترس قرار گرفته است.

از کتاب‌های حاضر راه پرداخت در این جشنواره می‌توان به «کسب‌وکار بلاکچین»، «قدرت بانکداری همراه»، «مجموعه قوانین و مقررات مبتنی بر فضای مجازی»، «چهره‌های فین‌تک ایران»، «انقلاب بلاکچین»، «مبانی بلاکچین»، «بلاکچین و قانون»، «نفرین پول نقد»، «گسست بانک‌ها» و «فین‌تک در یک نگاه» اشاره کرد.

«مدیریت با بازده بالا»، «استارتاپ ناب»، «از خوب به عالی»، «صفر به یک»، «کفش باز»، «قواعد مدیریت»، «بازاریابی»، «نظریه بازی»، «فوق ستاره فروش شوید» و «سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا» دیگر عناوین این جشنواره به حساب می‌آیند.

نسخه الکترونیکی کتاب‌های راه پرداخت، از نسخه‌های چاپی قیمت پایین‌تری دارد و در این جشنواره، این قیمت‌ها باز هم شامل تخفیف شده است. علاقه‌مندان برای استفاده از این تخفیفات می‌توانند از کد WAY2PAY-TAAGHCHE در سایت طاقچه استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.