راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت املاک و مستغلات اماراتی اعمار قصد راه‌اندازی ارز دیجیتال دارد

بزرگترین شرکت توسعه املاک و مستغلات در امارات به نام اعمار (Emaar) به‌تازگی خبر از استفاده از فناوری بلاکچین در راستای ارائه توکن خود داده است که تا پایان سال در دسترس مشتریان و شرکا قرار خواهد گرفت.

توکن اعمار به مشتریان و ذی‌نفعان شرکت این امکان را می‌دهد تا بتوانند به ارزش کل سیستم ارجاع و وفاداری دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب اعمار تجربه جدیدی به روی میلیاردهای کاربر اینترنتی باز می‌کند.

این توکن یکی از نخستین توکن‌های وفاداری و ارجاع در دنیا محسوب می‌شود که دسترسی به یک اکوسیستم عملیاتی موجود نزدیک به 10 میلیارد دلاری را فراهم می‌کند و در خبرها آمده است که ICO آن حدود 12 ماه پس از راه‌اندازی عملیاتی داخلی پلتفرم در نظر گرفته شده است.

شرکت سوئیسی لیکه (Lykke) شرکتی است که به اعمار در ساخت این توکن کمک می‌کند و قرار است این توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم و چهارچوب توکن ERC20 باشد.

گویا این توکن قابلیت انتقال و جابه‌جایی در سراسر اکوسیستم جهانی اعمار، از جمله املاک، مال‌ها، مهمان‌خانه‌ها، مراکز سرگرمی و تفریحی، مدیریت امکانات و خرید آنلاین را دارد.

محمد العبر، رئیس هئیت‌مدیره املاک اعمار

محمد العبر، رئیس هئیت‌مدیره املاک اعمار می‌گوید: «ما به طور گسترده در تلاشیم تا دسترسی‌هایمان را توسعه دهیم و به رشد و گسترش عمار سرعت بیشتری بدهیم. در راستای ساخت زیرساخت‌های فیزیکی پیشرفته و نوآورانه، ما به سمت دنیای دیجیتال هم رفته‌ایم و هم از دنیای فیزیکی و هم از دنیای دیجیتال برای ارائه سود و بهره‌مندی به مشتریان و ذی‌نفعانمان استفاده می‌کنیم. به همین خاطر توکن عمار، جهش و گام بزرگی در سفر تحول دیجیتال ما محسوب می‌شود.»

ریچارد اولسن، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت لیکه هم می‌گوید: «ما زیرساخت‌های فناوری‌های نوآورانه‌ای را با استفاده از کاربردپذیری انبوه بازار توسعه و گسترش دادیم تا از باور و اعتقاد اصلی خود حمایت و پشتیبانی کنیم و این باور ما چیزی نیست جز امکان مشارکت کاربران موبایل و اینترنت در فعالیت‌های اقتصادی، صرف نظر از میزان سهمی که در این فعالیت‌ها دارند.»

درآمد اعمار با 37 درصد افزایش در سال 2018 به 7 میلیارد دلار رسید و ارزش برند آن هم با 39 درصد افزایش به 2/7 میلیارد دلار رسید و به این ترتیب جزو برترین برندهای دنیا قرار گرفت.

این توسعه‌دهنده برج خلیفه، دبی مال، دبی اپرا، چشمه دبی و جوامع شیوه زندگی برتر نیز بزرگترین شرکت املاک در خارج از چین به حساب می‌آید.

منبع: Arabian Business

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.