بانک‌تک (BankTech) پی‌تک (PayTech)

اینترنت بانک سازمانی بانک ملی (بام) چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

با توجه به اهمیت ویژه مشتریان علی‌الخصوص سازمان‌های بزرگ که عموما به صورت چند شرکتی و هلدینگ مدیریت می‌شوند و نیاز به خدمات خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع مالی و امور بانکی خود دارند، ارائه بسترها و سرویس‌های خاص نرم‌افزاری به این گروه از مشتریان بانک ملی ضروری است؛ جهت مرتفع کردن این نیاز بام سازمانی بانک ملی ایران (اینترنت بانک سازمانی) به نحوی که پل ارتباطی سازمان و بانک را فراهم آورد، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

بام سازمانی بانک ملی، با هدف ارائه خدمات به سازمان‌های بزرگ جهت تسهیل امور بانکی‌شان ایجاد شده و در حال توسعه است و بر اساس نیازمندی‌های سازمان‌های بزرگ برای محقق ساختن قابلیت‌هایی همچون تعریف ساختار سازمانی، تعریف ساختار حساب‌ها، گزارش صورت‌حساب، جست‌وجوی ریز تراکنش، استعلام قبض، ارائه انواع گزارش‌ها از جمله گزارش تحلیلی، مدیریت کاربران و مدیریت دسترسی‌ها ایجادشده است.

درباره نویسنده

میترا محمدنژاد

میترا محمدنژاد، فارغ التحصیل کارشناسی روابط عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و با راه پرداخت همکاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */