راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جی‌اس‌اس برای تحول شعب چه برنامه‌هایی در نظر گرفته است؟

شرکت جی‌اس‌اس (گرایش تازه کیش) با مطرح کردن پروژه‌های همسو با بانکداری شرکتی و دیجیتال، در تلاش است تا حوزه فعالیت بانک‌ها را علاوه بر شعب، به خارج از آن انتقال داده و امکان سرویس‌دهی به مشتریان بانک‌ها را در مکان و زمان مورد نظر آنها فراهم کند.

شرکت جی‌اس‌اس (گرایش تازه کیش) در رویداد «تحول شعبه و سوپرمارکت‌های مالی» که 19 و 20 مردادماه برگزار شد، به عنوان حامی حضور داشت و به معرفی سه دستگاه خودپرداز کشلس، شعبه سیار و باجه سیار خود پرداخت. در ادامه ضمن معرفی امکانات این سه دستگاه نگاهی به برنامه‌هایی که جی‌اس‌اس برای تحول شعب در نظر دارد انداخته‌ایم.

شرکت جی‌اس‌اس با مطرح کردن پروژه‌های همسو با بانکداری شرکتی و دیجیتال، در تلاش است تا حوزه فعالیت بانک‌ها را علاوه بر شعب، به خارج از آن انتقال داده و امکان سرویس‌دهی به مشتریان بانک‌ها را در مکان و زمان مورد نظر آنها فراهم کند. این شرکت معتقد است همسو با فرآیندهای توسعه سرویس‌های ویژه مالی باید تمامی واحدهای بانک‌ها همسو با نیاز مشتری تغییر پیدا کنند. همچنین علاوه بر تغییر محیط فیزیکی شعبه، فرایندهای مالی مشتری نیز باید بعد از بررسی رفتار آنها شناسایی و به نفع آنها تغییر پیدا کند.

فرآیند بانکداری دیجیتال، سیستمی است که سلامت مالی مشتری را تضمین کرده و علاوه بر مدیریت شرایط کیفی، اعتمادسازی و ایجاد ارتباط از طریق سرویس‌های دیجیتال، راهکار مناسب ارائه می‌دهد. در همین راستا جی‌اس‌اس از سه سال گذشته همسو با سیاست‌های کلان بانک‌ها در سراسر دنیا دستگاه‌های باجه سیار و شعبه سیار را با امکان ارائه سرویس‌های بانکی از جمله افتتاح حساب، واریز وجه، کارت‌های نقدی و خدمات مربوط به کارت‌های تماسی و غیر تماسی، احراز هویت هوشمند از طریق کارت ملی هوشمند و اثر انگشت در اختیار بانک‌ها قرار داده است.

Remote Teller
Remote Teller

همچنین اراعه سرویس‌های ارزش‌افزوده از قبیل فروش بیمه، راهکارهای مالی در حوزه سلامت، سرمایه‌گذاری، لیزینگ، صرافی، تأمین سرمایه و صندوق‌های مالی را در محل مورد نظر مشتریان خود فراهم کرده است. این شرکت، دستگاه کشلس را با امکانات بالا در مکان‌های خارج از شعبه راه‌اندازی کرده و در تلاش است با عملیاتی کردن سرویس‌های بیشتر، امکان سودآوری بانک را همزمان با تأمین منافع آنها ایجاد کند.

جی‌اس‌اس، جهت فراهم کردن زیرساخت‌های نرم‌افزاری، ارتقای سخت‌افزاری دستگاه‌ها را هم مد نظر قرار داده، این اقدامات به منظور بهره‌برداری از طرح‌های مرتبط با سوپرمارکت‌های مالی انجام شده است. این شرکت توانسته در چند بانک، زیرساخت مورد نظر را مستقر کند و در آینده از زیرساخت‌های مورد نظر بهره‌برداری کند. این شرکت اعتقاد دارد با حضور ماشین‌های هوشمند، امکان ارائه سرویس‌های ۲۴ ساعته فراهم می‌شود؛ همچنین می‌توان با استقرار ربات‌های هوشمند، دریافت داده‌های بانکی و تحلیل آنها بهترین پیشنهاد را به مشتری و بر اساس نیاز آنها ارائه کرد.

Remote Branch
Remote Branch

همچنین جی‌اس‌اس با توجه به اینکه توانمندی ماشین‌ها بیشتر از بانک‌هاست معتقد است استفاده از آنها می‌تواند کسب‌وکارهای جدیدی را با کمک هوش مصنوعی به وجود آورد. هم‌اکنون خودکارسازی فرآیندهای بانکی از طریق ماشین‌های هوشمند در این شرکت ایجاد شده و در بانک‌هایی چون ملی در حال اجرا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.