پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شعب ملی پلاس چه خدماتی ارائه میکند؟
بانکها امروز تنها محلی برای انجام امور مالی نیستند، بلکه اهداف بزرگتری از جمله ایجاد فضایی راحت و صمیمی، احساس امنیت و آرامش و بهرهگیری از مدرنترین تجهیزات بانکی را دنبال میکنند که تأثیر بسزایی بر جلب رضایت مشتریان دارد.
رویکرد اصلی طرح ملی پلاس، ایجاد بهترین ذهنیت و تجربه از بانکداری مدرن در مشتریان از طریق ارتقاء کیفیت ارتباطات و تعامل با آنان است. به رغم پیشرفت روزافزون خدمات الکترونیک، مشتریان هنوز هم برای انجام بسیاری از امور، ناگزیر به مراجعه حضوری به شعب بانکها و صرف مدتزمان زیادی در آن فضا میباشند.
شعب ملی پلاس، خدمات بانکی را در هر دو بخش الکترونیکی و محوری در کنار یکدیگر به شیوهای مدرن به مشتریان خود ارائه میکند. با توجه به رویکرد اصلی این طرح سعی شده تا فرآیند پاسخگویی و شیوه ارائه خدمات به مراجعین، دکوراسیون داخلی، تجهیزات سختافزاری و … نیز مطابق با این رویکرد جدید طراحی شوند.
شعب مذکور در دو بخش طراحیشدهاند. بخش self Service Banking آن به صورت تمام الکترونیک و شبانهروزی (۷*۲۴) و بدون حضور بانکدار اداره میشود و مجهز به تجهیزات مدرن در حوزه بانکداری الکترونیکی است.
بخش داخلی این شعب نیز با رویکردی نوین و ساختار مدرن ضمن برخورداری از امکاناتی نظیر کافیشاپ. کتابخانه و اتاق برگزاری جلسات و چیدمان جدید، متفاوت با سایر شعب بوده که با بهرهگیری از امکانات یادشده و در راستای اصل مشتری مداری کلیه خدمات بانکداری خرد را به مشتریان عرضه میکند.