بانک‌تک (BankTech)

شعب ملی پلاس چه خدماتی ارائه می‌کند؟

نسخه ارزی بام
نوشته شده توسط میترا محمدنژاد

بانک‌ها امروز تنها محلی برای انجام امور مالی نیستند، بلکه اهداف بزرگ‌تری از جمله ایجاد فضایی راحت و صمیمی، احساس امنیت و آرامش و بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات بانکی را دنبال می‌کنند که تأثیر بسزایی بر جلب رضایت مشتریان دارد.

رویکرد اصلی طرح ملی پلاس، ایجاد بهترین ذهنیت و تجربه از بانکداری مدرن در مشتریان از طریق ارتقاء کیفیت ارتباطات و تعامل با آنان است. به رغم پیشرفت روزافزون خدمات الکترونیک، مشتریان هنوز هم برای انجام بسیاری از امور، ناگزیر به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و صرف مدت‌زمان زیادی در آن فضا می‌باشند.

شعب ملی پلاس، خدمات بانکی را در هر دو بخش الکترونیکی و محوری در کنار یکدیگر به شیوه‌ای مدرن به مشتریان خود ارائه می‌کند. با توجه به رویکرد اصلی این طرح سعی شده تا فرآیند پاسخگویی و شیوه ارائه خدمات به مراجعین، دکوراسیون داخلی، تجهیزات سخت‌افزاری و … نیز مطابق با این رویکرد جدید طراحی شوند.

شعب مذکور در دو بخش طراحی‌شده‌اند. بخش self Service Banking آن به صورت تمام الکترونیک و شبانه‌روزی (۷*۲۴) و بدون حضور بانکدار اداره می‌شود و مجهز به تجهیزات مدرن در حوزه بانکداری الکترونیکی است.

بخش داخلی این شعب نیز با رویکردی نوین و ساختار مدرن ضمن برخورداری از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ. کتابخانه و اتاق برگزاری جلسات و چیدمان جدید، متفاوت با سایر شعب بوده که با بهره‌گیری از امکانات یادشده و در راستای اصل مشتری مداری کلیه خدمات بانکداری خرد را به مشتریان عرضه می‌کند.

درباره نویسنده

میترا محمدنژاد

میترا محمدنژاد، فارغ التحصیل کارشناسی روابط عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و با راه پرداخت همکاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */