راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان سفر به 82 هزار مقصد با استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده از طریق سایت تراولا دات کام

اعضای جامعه ارزهای رمزنگاری‌شده اکنون می‌توانند بیش از 550 هزار ملک در سراسر دنیا و از طریق سایت تراوالا دات کام (Travala.com) رزرو کنند. درواقع درگاه پرداخت ارزهای رمزنگاری‌شده این سایت با امکان پذیرش چندین ارز رمزنگاری‌شده، به افراد و سازمان‌ها امکان سفر به 82 هزار مقصد و پرداخت هزینه سفر خود با دارایی دیجیتال مورد نظرشان را می‌دهد.

این شرکت در حال حاضر 10 ارز رمزنگاری‌شده مختلف ازجمله توکن بومی خودش با نام AVA، بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کویت، TUSD، TRX، NAN، XRB و BNB را پذیرش می‌کند. در زمان نگارش این مطلب، این استارت‌آپ امکان رزرو 567 هزار و 928 ملک در 120 کشور را به مشتریانش ارائه می‌دهد؛ این مکان‌ها شامل شهرهایی ازجمله پاریس، روم، بالی، سنگاپور، آمستردام، لندن، لیسبون، نیویوک، لس‌آنجلس، مونترال و تورنتو می‌شود.

تراولا در سال 2018 و با هدف ارائه سیستم مسافرت مبتنی بر بلاکچین راه‌اندازی شد. این شرکت خودش را اقتصاد رمزنگاری‌شده معادل اکسپدیا معرفی می‌کند و آن هم به خاطر سرویس‌های بیشتر و برجسته‌ای است که ارائه می‌دهد.

متاسفانه خبر بدی که برای مشتاقان ارزهای رمزنگاری‌شده وجود دارد این است که اکسپدیا سال گذشته و به دلایل نامعلومی امکان پرداخت بیت‌کوینش را متوقف کرد و ثمره آن برای تراولا، افزایش تراکنش‌های رمزنگاری‌شده بود. در حال حاضر رزرو ماه ژانویه این وب‌سایت نسبت به دسامبر سال گذشته 265 درصد افزایش پیدا کرد.

این استارت‌آپ با شرکت‌های مسافرتی پیشرو در چین، مانند دیدی ترول، شروع به همکاری کرد تا حضور شرکت تراولا در یکی از بزرگترین کشورهای دنیا را پررنگ‌تر کند.

از نکات جالب توجه اینکه پرطرفدارترین مقاصد در ماه ژانویه شامل کشورهای ایلات متحده، ایتالیا، تایلند، اسپانیا، سنگاپور، سوئد و فیلیپین بوده است.

به این ترتیب تراولا هم به لیست دیگر شرکت‌هایی که امکان رزرو هتل و پرواز از طریق ارزهای رمزنگاری‌شده را فراهم می‌کنند، اضافه شد. برای مثال چیپر ارزهای بیت‌کوین‌کش، لایت‌کوین، دش و بیت‌کوین را برای رزرو هتل و پرواز و کرایه ماشین می‌پذیرد.

بیت‌کوین دات ترول هم یک آژانس مسافرتی دیگری است که در سال 2013 راه‌اندازی شد و امکان رزرو هتل و پرواز با استفاده از ارز بیت‌کوین را برای مشتریانش فراهم کرده است.

کاربرانی هم که علاقه‌مند به رزرو سفرهای دریایی هستند می‌توانند به وب‌جت اکسکلوسیو و کریپتوکرایبز مراجعه کند و پرداخت‌هایشان را با بیت‌کوین کش، اتریوم و بیت‌کوین انجام دهند.

تراولا قصد دارد تا با استفاده از اکوسیستم ارزهای رمزنگاری‌شده، به نسل بعدی آژانس‌های مسافرتی تبدیل شود؛ پلتفرم مسافرتی که با فناوری غیرمتمرکز نسل بعد نیز ادغام شده است.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.